• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
14
سرپرست کانون پرورش فکری البرز خبر داد؛

برگزاری جشنواره‌ قصه‌گویی استانی «البرز قوی»

  • کد خبر : 11385
  • 19 آبان 1401 - 18:30
برگزاری جشنواره‌ قصه‌گویی استانی «البرز قوی»
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز از برگزاری جشنواره قصه گویی استانی «البرز قوی» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی به عنوان یک واسطه‌ تربیتی، در استان البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز خبر داد: این کانون جشنواره‌ قصه گویی طرح بزرگ فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی، اقتصادی، رسانه‌ای و خدمت رسانی «البرز قوی» را در گستره‌ استان البرز اجرا می‌کند.

وی افزود: با توجه به دستور استاندار البرز در خصوص اهمیت و لزوم اشاعه نشاط اجتماعی در بین آحاد مردم، خصوصا جوانان از طریق طرح اجرایی جشنواره بزرگ «البرز قوی» و دستور وی مبنی بر هم افزایی ادارات به منظور اجرای این طرح، متناسب با فعالیت‌های دستگاه‌ها، کانون پرورش فکری، اجرای این طرح را بر عهده گرفت.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، هدف اصلی این جشنواره را علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین هم استانی ها، توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی به عنوان یک واسطه‌ تربیتی دانست و بیان کرد: این جشنواره در سه سطح نوجوانان ۱۴ تا ۱۸ سال، زنان و مردان و پدر بزرگ ها و مادربزرگ‌ها، برنامه ریزی شده و در حال اجراست.

فلاح با بیان اینکه برگزاری این برنامه، فرصتی برای شناسایی استعدادها و ظرفیت های استان در این زمینه است تا بیش از پیش برغنای جشنواره‌های قصه‌گویی کانون افزوده شود اعلام کرد: امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم ها، سبک زندگی ایرانی- اسلامی، ایران ما، ادبیات عامه، ایثار و از خود گذشتگی و موضوع آزاد، محورهای موضوعی این جشنواره هستند.

وی اظهار کرد: علاقه مندان واجد شرایط از ۱۴ ابان تا پایان آذر ماه سال جاری فرصت دارند، جهت حضور در این جشنواره باید ابتدا از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی alborz.kpf.ir/fest فرم ثبت نام را تکمیل و قصه‌های خود را در قالب ویدئوهای هشت تا ۲۰ دقیقه ای، ارسال کنند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز افزود: پایش اولیه‌ قصه‌ها آغاز شده و پایان هفته‌ اول دی ماه، راه یافتگان به جشنواره صحنه‌ای مشخص خواهند شد و روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا (س)، جشنواره‌ استانی به صورت صحنه‌ای در باشگاه میلاد کرج برگزار خواهد شد.

فلاح گفت: اداره کل امور اجتماعی استانداری، صدا و سیمای البرز، نهاد کتابخانه‌های عمومی، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، شهرداری کرج، سازمان سیما و منظر شهرداری، حوزه هنری، اداره کل آموزش و پرورش، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی (ع) و کانون بازنشستگان، ما را در اجرای این برنامه همراهی می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می توانند جهت مطالعه شیوه نامه تکمیلی، ثبت نام و ارسال اثر به نشانی alborz.kpf.ir/fest مراجعه کنند. نماینده انجمن قصه‌گویی کانون استان نیز با شماره تماس ۰۲۶۳۴۵۷۳۲۴۴ همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۹ صبح تا ۱۵، پاسخگوی سوالات علاقه مندان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11385
  • منبع : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.