• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی:

افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران از اردیبهشت‌ ماه اجرایی می‌شود

  • کد خبر : 16847
  • 16 اردیبهشت 1402 - 8:40
افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران از اردیبهشت‌ ماه اجرایی می‌شود
مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی از اجرایی‌ شدن و پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان از اردیبهشت ‌ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی از اجرایی‌ شدن و پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان از اردیبهشت ‌ماه خبر داد و گفت: سازمان تأمین‌ اجتماعی با توجه به مصوبه هیأت وزیران و در اجرای مواد ۹۶ و ۱۱۱ قانون تأمین‌ اجتماعی، مستمری و کمک‌های جنبی همه مستمری‌بگیران بازنشسته، از کار افتاده و مجموع مستمری بازماندگان را افزایش می‌دهد.

وی عنوان کرد: بر این اساس میزان مستمری‌های بازنشستگی، از کار افتادگی و مجموع مستمری بازماندگان که تا پایان سال ۱۴۰۱ برقرار شده است، برای دریافت‌کنندگان حداقل مستمری و مشمولین از کار افتادگی جزئی و سایر افرادی که مستمری آنان به نسبت سنوات پرداخت حق ‌بیمه برقرار شده، به میزان ۲۷ درصد مستمری آن ها در پایان اسفند ماه ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی ادامه داد: همچنین برای سایر سطوح بالاتر از حداقل مستمری، افزایش سال ۱۴۰۲، به میزان ۲۱ درصد مستمری آن ها در پایان اسفند ماه ۱۴۰۱ به علاوه مبلغ ثابت ۲ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۸۸۰ ریال خواهد بود. مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین نیز همزمان با حقوق اردیبهشت ماه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=16847

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.