• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
2
نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس خبر داد؛

افزایش سهم سه درصدی نفت استان البرز به بیش از ۲۱۵ میلیارد تومان

  • کد خبر : 17145
  • 21 اردیبهشت 1402 - 15:47
افزایش سهم سه درصدی نفت استان البرز به بیش از ۲۱۵ میلیارد تومان
نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم سه درصد نفت کل استان البرز در ردیف های بودجه، سه میلیارد تومان بود که این رقم در سال 1402 به بیش از 215 میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی امروز در آئین بهره برداری از طرح های جهاد آبرسانی، محرومیت زدایی و اشتغالزایی روستای هیو ساوجبلاغ، ضمن قدردانی از سازمان بسیج سازندگی البرز برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی، با اشاره به اینکه شهدا ناظر بر تلاش جهادگران هستند، گفت: ما به وجود بسیجیان دلاور و دریادل که خالصانه برای خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند، افتخار می کنیم.

وی با بیان اینکه در اختصاص بودجه به پروژه های محرومیت زدایی، نگاه ویژه ای به استان البرز شده است، مطرح کرد: در ردیف های بودجه، سهم سه درصد نفت کل استان البرز سه میلیارد تومان بود که این رقم در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۱۵ میلیارد تومان رسیده است و شاهد افزایش چشمگیر این آمار هستیم. در حوزه محرومیت زدایی نیز، تلاش های بسیاری در حال انجام است تا بتوانیم در حد توان، به رفع مشکلات مردم کمک کنیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پروژه ای که امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم، در سال گذشته مطرح شد و با روحیه و تفکر جهادی بسیجیان و جهادگران و باور «ما می توانیم» ظرف مدت تقریبا چهار ماه به نتیجه خوب عملیاتی رسید. بی شک در حوزه آبرسانی، سایر روستاها نیز مدنظر هستند که در سال جاری، هدف گذاری برای ۱۰۰ روستا صورت گرفته است و در کنار آبرسانی، کمک به اشتغال جوانان و رشد و تقویت تولید نیز صورت می گیرد.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17145

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.