• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
8
شهردار نظرآباد:

۷۰ درصد بودجه شهرداری نظرآباد در حوزه عمرانی هزینه می شود

  • کد خبر : 18243
  • 17 خرداد 1402 - 14:43
۷۰ درصد بودجه شهرداری نظرآباد در حوزه عمرانی هزینه می شود
شهردار نظرآباد با اشاره به اینکه 70 درصد بودجه شهرداری در حوزه عمرانی هزینه می شود، گفت: شهریور 1400 شهرداری نظرآباد را با 39 میلیارد تومان بودجه تحویل گرفتیم که اکنون این بودجه به 400 میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، علی صفری، شهردار نظرآباد امروز در آئین افتتاح پروژه های شهری این شهرستان که با حضور استاندار البرز برگزار شد، با اشاره به سابقه کاری ۲۰ ساله خود در شهرداری گفت: در طول این سال ها بنده و همکارانم همواره تلاش کرده ایم با وحدت و انسجام و به دور از حاشیه، سیاست بازی و مسائل تفرقه افکنانه در کنار مدیران به ویژه شورای تامین شهرستان به امور عمرانی بپردازیم و رضایت مردم را جلب کنیم.

وی مطرح کرد: همواره سعی کرده ایم مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهیم و تلاش کنیم همه مردم این شهرستان از خدمات شهری مناسبی برخوردار شوند، اگرچه علیرغم تلاش های صورت گرفته، تا نقطه مطلوب فاصله بسیاری داریم. اعتقاد داریم امروز شهرداری دیگر یک دستگاه صرفا خدماتی و عمرانی نیست، بلکه یک سازمان و نهاد بزرگ اجتماعی و فرهنگی است، لذا دایره شمول فراوانی داشته و اقدامات بزرگی را در دستورکار خود دارد.

شهردار نظرآباد، شهرداری را ویترین خدمات نظام دانست و بیان کرد: ما معتقدیم فعالیت در شهرداری می تواند رضایتمندی مردم که سرمایه های اجتماعی ما هستند را افزایش دهد؛ این مهم همواره در برنامه کاری ما هم از نظر اخلاقی و اسلامی، هم به عنوان یک دستور حاکمیتی که مورد تاکید استاندار است، قرار دارد. در شهریور ۱۴۰۰ شهرداری نظرآباد را با ۳۹ میلیارد تومان بودجه تحویل گرفتیم که اکنون این بودجه به ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

صفری با اشاره به اینکه ۷۰ درصد بودجه شهرداری در حوزه عمرانی هزینه می شود، عنوان کرد: در بدو ورود به شهرداری، هفت برنامه در حوزه های خدمات شهری، ترافیک و حمل و نقل، سیما و منظر شهری، سلامت، هوشمندسازی و بهبود عبور و مرور شهری را با تعریف پروژه های کوچک مقیاس و بزرگ مقیاس در برنامه کاری خود قرار دادیم که بخشی از آن ها به بهره برداری رسیده و بخش دیگر در حال انجام است. در هفته دولت و دهه فجر، فرهنگسرای امام علی (ع)، کتابخانه امام صادق (ع) و کمربندی شهر نظرآباد به بهره برداری می رسند.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18243

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.