• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
5
امام جمعه کرج؛

دشمنان به خوبی فهمیده اند که کاری از دستشان بر نمی آید

  • کد خبر : 18330
  • 19 خرداد 1402 - 18:32
دشمنان به خوبی فهمیده اند که کاری از دستشان بر نمی آید
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: امروز با همکاری گروه‌های مقاومت و کشورهای همراه ما، وارد مرحله بازدارندگی تهاجمی شده‌ایم و دشمنان به خوبی فهمیده اند که کاری از دستشان بر نمی آید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: همه ما باید برای فراهم کردن مقدمات تشکیل حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) و ایجاد تمدن مهدوی تلاش کنیم که این کار همان انتظار فرج است. انتظار به معنای یکجا نشستن و دعا کردن نیست بلکه حرکت، تلاش و مجاهده است.

وی مطرح کرد: در روایات آمده که مهم‌ترین، سخت‌ترین و بافضیلت‌ترین اعمال، انتظار فرج است. روز دحوالارض به‌ظاهر یک پدیده‌ طبیعی است و خداوند برای آن اعمالی را قرار داده است اما گذشته از توجه به توحید و تقویت روح بندگی، ما را به سمت سیاست و تشکیل حکومت هم سوق می‌دهد. در دعای دحوالارض انتظار فرج و تشکیل حکومت نوین و مهدوی طلب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه حرکت به سمت تمدن مهدوی که مقدمه آن انقلاب اسلامی ایران است، آغاز شده است، بیان کرد: این روزها شاهد مسائل و تحولاتی که در پیچ تاریخی کنونی و آغاز دنیا و نظم جدید در منطقه اتفاق می افتد و همچنین مسیری که قدرت اثرگذاری ایران در معادلات جهانی را چند برابر کرده است، هستیم.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه پس از عادی شدن روابط با عربستان، اگر روابط با مصر هم در مسیر عادی خود قرار گیرد، مسائل فراوانی حل خواهد شد، به خروج امارات از ائتلاف دریایی آمریکا و ائتلاف جدید با ایران و عربستان اشاره کرد و افزود: البته با افول قدرت آمریکا و تحقیرهای پشت سر همی که برایش پیش آمد و بی‌اعتمادی که نسبت به او وجود دارد، این توقع می‌رفت.

به گفته وی، ایران سال‌هاست اعلام می‌کند که امنیت منطقه خلیج‌فارس باید دست کشورهای منطقه باشد نه کشورهای بیگانه و امروز کشورهای منطقه به‌خصوص عربستان،امارات و عمان این را خوب می‌دانند که بدون همراهی با ایران، منطقه امنیت پایدار نخواهد داشت؛ و قطعاً این همکاری ثمرات فراوانی به دنبال دارد. همین تحولات موشکی را همه دنیا می‌بینند و اگر عاقل باشند باید هم‌پیمان شوند.

ما احتیاج به سلاح هسته ای نداریم

امام جمعه کرج اذعان کرد: زمانی رئیس جمهور می گفت نمی‌توانیم‌ در مقابل قدرت‌های بزرگ کاری کنیم و نظر وزیر او نیز این بود که می توانند ما را با زدن یک دکمه زمین گیر کنند؛ در نتیجه در مسیر سازش با غرب بر خلاف آرمان های امام راحل و انقلاب حرکت می کردند اما امروز علیرغم همه تهدیدها و تحریم‌های دشمنان، موشک فرا منطقه‌ای و فراصوت هایپرسونیک را تولید می‌کنیم.

آیت الله حسینی همدانی اظهار کرد: طبق فتوای رهبر معظم انقلاب و تعالیم اسلامی، ما احتیاج به سلاح هسته ای نداریم و اقتدار منطقه‌ای و قدرت ‌بازدارندگی ‌ما با همین تسلیحات ‌موشکی و نفوذی که در منطقه داریم تأمین است. امروز با همکاری گروه‌های مقاومت و کشورهای همراه ما، وارد مرحله بازدارندگی تهاجمی شده‌ایم و دشمنان به خوبی فهمیده اند که کاری از دستشان بر نمی آید.

وی همه این دستاوردها را مصداق پیروزی گفتمان مقاومت و شکست آمریکا و اطنابش دانست و با اشاره به اینکه امروز «مرگ بر آمریکا» شعار همه انسان‌های آزاده جهان است، خاطرنشان کرد: هر جا حرف از سازش و کوتاه آمدن از منافع ملی باشد، رسوایی و بی‌آبرویی حتمی است. موفقیت دولت کنونی در این است که مسائل کشور و روابطش با کشورهای دیگر را با مذاکرات گره نزده است، لذا آزادانه وارد می‌شود و اقدام می‌کند.

مشارکت مردم در همه عرصه ها برنامه ریزی های دشمنان را بر هم زده است

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات، مشارکت مردمی را بسیار حائز اهمیت و نشانه اقتدار ملی خواند و اذعان کرد: رابطه مستقیمی بین مشارکت حداکثری با امنیت و ثبات سیاسی کشور وجود دارد؛ یعنی هرچه سطح مشارکت سیاسی افزایش یابد، آسیب‌پذیری کشور در مواجهه با تهدیدات داخلی و خارجی کمتر خواهد شد.

آیت الله حسینی همدانی خاطرنشان کرد: در طول ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همه تهدیدات و تحریم‌ها و نقشه‌های پیچیده که هدفشان تخریب یا از بین بردن امنیت و اقتدار ملی بوده را با مشارکت و ایستادگی مردم شکست داده‌ایم؛ یعنی مشارکت مردم در عرصه هایی همچون ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان و روز قدس، تمام مسیری که دشمنان چیده بودند را به هم زده است.

به گفته وی، پیام روشن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات‌ این است که تحریم و تهدید و تخریب شما برای جدا کردن توده‌های مردم و کنار گذاشتن آرمان‌ها و اعتقادات محکم آنان نتیجه‌ای نداشته است. مشارکت مردم، سرمایه اجتماعی و قدرت نظام است. لذا از راهبردهای اصلی دشمنان ما به‌خصوص در آستانه انتخابات و بلکه از ماه‌ها قبل در همه این سال‌ها القای مطالبی نظیر بی تاثیر بودن رای مردم، تقلب و امثال این ها برای عدم حضور مردم در انتخابات بوده است.

اگر کسی بر طبل کاهش مشارکت بکوبد دقیقاً در زمین دشمن بازی می کند

امام جمعه کرج افزود: آن ها در طول این سال ها تلاش می کردند تا بتوانند مشارکت مردمی پای صندوق های رای و در نتیجه اقتدار کشور را کاهش دهند و با تشدید تحریم ها و تهدیدات به مقاصد خود برسند. مشارکت بالا، قدرت‌ بازدارندگی و مقاومتِ کشور را در برابرِ جبهه‌ دشمن بالا می‌برد، بنابراین همه مردم باید با حضور خود نقش مهمی در این زمینه ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: استکبار جهانی در چند سال‌ اخیر از جنگ تکفیری‌ها در اطراف ایران گرفته تا آشوب‌های متعدد، ترور حاج قاسم و شهید فخری زاده و امثال این‌ها، خرابکاری‌ در نیروگاه‌های هسته‌ای، کشتار مردم در شاهچراغ، تحریم‌های اقتصادی، ایجاد التهاب در معیشت مردم و جنگ سنگین رسانه‌ای و شناختی و ده‌ها مورد دیگر یک هدف داشته و آن از بین بردن امنیت ایران انقلابی بوده است.

وی عنوان کرد: البته دشمن در سال انتخابات با استفاده تبلیغات گسترده و دروغ‌پراکنی و تحریف واقعیات و اخیراً با استفاده از هوش مصنوعی و همچنین عوامل خودفروخته و واداده غرب‌زده مفلوک داخلی خود تلاش خواهد کرد تا مشارکت مردم را کم‌رنگ کند که شما باید بصیر باشید؛ اگر کسی بر طبل کاهش مشارکت بکوبد دقیقاً در جبهه دشمنان قرار گرفته و در زمین آن ها بازی می‌کند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: وقتی دشمنان از امروز برای انتخابات شروع کرده‌اند باید آرایش جبهه انقلاب هم از حالا، تقویت قدرت ملی و تبلیغ برای مشارکت حداکثری باشد؛ امید است مشارکت مردم در انتخابات پیش رو دشمن‌شکن باشد. در جهاد تبیین، دوستان جبهه انقلاب باید آنقدر سخن بگویند تا فضا به اینجا نرسد که صدای رهبرشان در تبیین مسائل خسته شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18330

برچسب ها

ثبت دیدگاه

  1. получение медицинской справки spravki-kupit.ru

  2. Hi mates, its enormous post concerning educationand completely explained, keep it up all the time. купить диплом колледжа

  3. Have you ever thought about creating an e-book or guest authoring on other websites? I have a blog based upon on the same ideas you discuss and would really like to have you share some stories/information. I know my viewers would enjoy your work. If you are even remotely interested, feel free to send me an e-mail. bezogoroda.ru

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.