• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4
به منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان؛

همه مدارس و فضاهای آموزشی در تابستان در اختیار محله ها قرار گیرند

  • کد خبر : 18444
  • 21 خرداد 1402 - 11:52
همه مدارس و فضاهای آموزشی در تابستان در اختیار محله ها قرار گیرند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج گفت: همه مدارس و فضاهای آموزشی در ایام تابستان در اختیار مدیران محله ها و ادارات ورزش و جوانان قرار گیرند. 

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مهدی آقابراری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: قرارگاه اجتماعی کرج با اولویت، غنی سازی اوقات فراغت را در دستورکار برنامه ریزی های اجرایی خود قرار می دهد.

وی با تاکید بر اینکه ادارات و سازمان ها همه ظرفیت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی خود را برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بکار گیرند، مطرح کرد: بر این اساس همه مدارس و فضاهای آموزشی در ایام تابستان در اختیار مدیران محله ها و ادارات ورزش و جوانان قرار گیرند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان، از جمله دستگاه های مهم در اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به شمار می رود، افزود: ادارات ورزش و جوانان شرق و غرب کرج برای این موضوع برنامه ریزی و از ظرفیت دانشگاه ها و موسسات نیز استفاده کنند.

آقابراری با تاکید بر اینکه تولید محتوا برای ایام تابستان باید از اولویت های صدا و سیمای مرکز البرز باشد، بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز می تواند در اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت مشارکت داشته باشد و فضاهای در اختیار خود را برای تحقق این مهم معرفی و اطلاع رسانی کند.

وی اظهار کرد: اردوهای دانش آموزی بین استانی یکی از برنامه های پیش بینی شده توسط قرارگاه اجتماعی شهرستان کرج برای تابستان ۱۴۰۲ است که در این زمینه سازمان اتوبوسرانی برای تامین ناوگان حمل و نقل عمومی مساعدت لازم را به عمل آورد. مدیران محلات برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با ادارات ورزش و جوانان شرق و غرب کرج هماهنگی های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18444

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.