• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
9
سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری کرج:

نگارخانه سازمان فرهنگی شهرداری کرج آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 18495
  • 22 خرداد 1402 - 12:27
نگارخانه سازمان فرهنگی شهرداری کرج آغاز به کار کرد
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: سازمان آمادگی دارد ظرفیت‌های متعلق به خود اعم از نگارخانه‌ها و گالری‌ها را به صورت رایگان در اختیار هنرمندان قرار دهد تا آثار خود را در معرض بازدید و فروش قرار دهند.

امیر اشتری، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز گفت: در راستای حمایت از هنرمندان، تشویق آن ها و توسعه خلاقیت هنری، این سازمان آمادگی دارد ظرفیت‌های متعلق به خود اعم از نگارخانه‌ها و گالری‌ها را به صورت رایگان در اختیار هنرمندان قرار دهد تا آثار خود را در معرض بازدید و فروش قرار دهند.

وی با اشاره به اهمیت هنر و مفاهیم آن در زندگی روزمره، یکی از شاخصه های این موضوع را ایجاد روحیه نشاط در جامعه و استفاده بهینه از ظرفیت های هنرمندان دانست و بیان کرد: نگارخانه شهری با هدف معرفی آثار موجود در گنجینه‌های هنری و معرفی هنرمندان البرزی در طول سال و به مناسبت‌های مختلف آمادگی برپایی نمایشگاه های مختلف را دارد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با بیان اینکه هنر پیام آور زیبایی و شادی بوده و همواره در طول تاریخ بر ارتقای مفاهیم ناب انسانی تاکید داشته است، اظهار کرد: هنرمندان ایرانی بر مقام والای انسانی تاکید دارند و این روزها هنرمندان کرجی شاهد زیباتر شدن شهر به وسیله طرحی متفکرانه و نو هستند تا تا آثار خود را در معرض نمایش قرار دهند و به راحتی با مخاطبان ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18495

ثبت دیدگاه

  1. |On a hot summer’s day, wearing your hair up can be fashionable and functional. Long, loose hair can get in the way during work or play. If you do not have time for a more elaborate style, just pull it into a cute bun.
    mens ugg boots clearance https://www.topuggbootsoutlet.com/

  2. |There is no need to go along with every popular fashion trend. What may look great on that runway model may make you look like a carnival side show. Do what makes you comfortable. You should follow your natural instincts. Following your instincts will pay off in the long run.
    discount ray bans https://www.topraybansoutlet.com/

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.