• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
3
به همت ستاد دیه استان البرز؛

بانوی بدهکار البرزی پس از ۱۸ ماه از زندان آزاد شد

  • کد خبر : 18541
  • 23 خرداد 1402 - 8:34
بانوی بدهکار البرزی پس از ۱۸ ماه از زندان آزاد شد
مدیرکل زندان‌های استان البرز از آزادی بانوی بدهکار البرزی پس از 18 ماه از زندان خبر داد و گفت: بدهی این فرد بالغ بر 24 میلیارد تومان بود که به همت ستاد دیه، رضایت طلبکاران جلب و وی آزاد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، به همت ستاد دیه استان البرز و دعوت از شکات و تشکیل جلسات متعدد صلح و سازش، سنگین‌ترین پرونده محکوم مالی و جرائم غیرعمد بانوان زندانی استان البرز پس از رضایت طلبکاران و آزادی زندانی بسته شد. 

علی چهارمحالی، مدیرکل زندان‌های استان البرز در این رابطه گفت: بدهی این بانوی البرزی بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان بود که به همت ستاد دیه، پس از دعوت از شکات و تشکیل جلسات متعدد صلح و سازش در نهایت با اخذ رضایت از آنان و کمک بلاعوض ستاد دیه، وی از زندان آزاد شد و پس از ۱۸ ماه به آغوش گرم خانواده بازگشت.

وی با اشاره به مناعت طبع طلبکاران در بخشش طلب خود در پرونده‌های مالی اظهار کرد: گاهی کم تجربگی و نوسانات بازار موجب می‌شود برنامه‌های اقتصادی افراد طبق انتظارشان پیش نرود و در نهایت بدهکار به دلیل عجز در بازپرداخت بدهی خود و با شکایت طلبکاران راهی زندان شود.

مدیرکل زندان‌های استان البرز افزود: اصطلاح «تا ندهی، نروی» اصطلاحی رایج در این پرونده‌هاست و بدهکاران تا رضایت طلبکاران را جلب نکنند در زندان می‌مانند که در این زمینه ستاد دیه با پیگیری پرونده‌های محکومان مالی و جرائم غیرعمد، کمک بلاعوض، اعطای وام کم بهره، اخذ تخفیف و اعسار زمینه آزادی این زندانیان را فراهم می‌کند.

چهارمحالی ضمن تقدیر از خیرین بیان کرد: بخشش و دستگیری از جمله خصایص اولیا و بزرگان است که خداوند این نعمت را به برخی از بندگان خاص خود بخشیده است. در استان البرز با کمک این خیرین و تلاش مسئولان و مددکاران از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۸ محکوم مالی جرائم غیرعمد از زندان های استان آزاد شده‌اند.

شایان ذکر است خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را با هر مبلغی جهت مشارکت در آزادی زندانیان بدهکار مالی، به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۴۴۰۳ و یا شماره حساب ۰۲۱۶۰۸۰۴۶۷۰۰۸ نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان البرز واریز کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18541

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.