• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
11
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج:

کرج و یکی از شهرهای چین خواهرخوانده می شوند

  • کد خبر : 18588
  • 24 خرداد 1402 - 8:11
کرج و یکی از شهرهای چین خواهرخوانده می شوند
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: پیوند خواهرخواندگی کلانشهر کرج با یکی از شهرهای چین به نام تیانجیم به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، عمار ایزدیار، سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پایان یکصد و دوازدهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران گفت: یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بررسی درخواست خواهرخواندگی یکی از شهرهای چین به نام تیانجیم با کرج است که اعضای شورای شهر موافقت خود را در این زمینه اعلام کردند.

وی با اشاره به لایحه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: لیست ماشین آلات شهرداری جهت خرید در کمیسیون تلفیق به تصویب شورای اسلامی شهر رسید و اصلاحات در تعداد و برند به صلاحدید معاونت مالی و اقتصادی شهرداری و رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج مجاز شد.

به گفته سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج، سقف ریالی خرید ماشین آلات به میزان ۱۱۰ میلیارد تومان تعیین شد، اعتبار آن از محل مازاد درآمد شهرداری افزایش یافت، تغییرات در متمم پادار شد و به اتفاق آرای حاضرین به تصویب رسید.

ایزدیار بیان کرد: تصویب طراحی و اجرای المان های فرهنگی و مناسبتی، مشارکت با صداوسیما در راستای اطلاع رسانی و اجرای برنامه های فرهنگی حوزه مقاومت بسیج شهرداری با محوریت خانواده از دیگر مصوبات یکصد و دوازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18588

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.