• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
22
فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سید الشهدا (ع):

رزمایش بزرگ امنیتی استان البرز برگزار می شود

  • کد خبر : 18589
  • 24 خرداد 1402 - 10:55
رزمایش بزرگ امنیتی استان البرز برگزار می شود
فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سید الشهدا (ع) خبر داد: رزمایش بزرگ امنیتی استان البرز با حضور واحد‌های منتخبی از این لشکر، فراجا، سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و یگان‌های امنیتی استان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار قاسم سامانلو، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع)، از برگزاری رزمایش بزرگ امنیتی استان البرز در این لشکر خبر داد و گفت: این رزمایش با حضور واحد‌های منتخبی از لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع)، فراجا، سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز و یگان‌های امنیتی استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تامین امنیت مردم و جامعه خط قرمز ماست، عنوان کرد: نیرو‌های جان برکف سپاه پاسداران تا آخرین نفس برای پاسداری از حریم مقدس ولایت، تامین امنیت مردم و کشور و حراست از مرز‌های مقدس جمهوری اسلامی می‌کوشند لذا این رزمایش در راستای آگاه سازی عموم جامعه از اقدامات این نیروهای خدوم برگزار می شود.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) با تاکید بر تاثیر این رزمایش بر هماهنگی و آمادگی نیرو‌های امنیتی استان، بیان کرد: دشمنان همواره درصدد یافتن فرصتی جهت ضربه زدن به این نظام و انقلاب هستند و نیرو‌های مسلح که در دفاع از آرمان‌های انقلاب، ولایت، مردم و کشور سوگند یاده کرده اند، باید همواره آماده و هوشیار باشند و از امنیت کشور و مردم پاسداری کنند.

گروه‌های جهادی همچنان درصدد بازگشایی جاده چالوس هستند

سردار سامانلو به نقش سازنده جهادگران استان به ویژه عوامل فنی مهندسی این لشکر عملیاتی اشاره کرد و افزود: این نیروهای خدوم و جان برکف از همان دقایق ابتدایی وقوع سیل، رانش زمین و ریزش کوه در جاده چالوس در محل حادثه حاضر شدند و ضمن دعوت مردم به آرامش و مدیریت شرایط همچنان در حال خدمات رسانی به هموطنان، بازگشایی جاده و تخلیه تونل‌ها از گل و لای هستند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سید الشهدا (ع) با اشاره به اعزام فوری دو دستگاه لودر، دو دستگاه بولدوزر و یک دستگاه جرثقیل از سوی لشکر ۱۰بر نقش موثر این نیروها در بازگشایی جاده چالوس و انتقال هموطنان به مناطق امن، خارج کردن خودرو‌ها از محور جاده چالوس و تخلیه تونل‌ها و مسیر جاده از گل و لای و تخته سنگ‌های عظیم تاکید کرد.

وی توضیح داد: به علت تخریب بخشی از جاده چالوس این مسیر همچنان مسدود است اما پرسنل و گروه‌های جهادی لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) در صدد بازگشایی محور هستند و با ایجاد راه‌های دسترسی جایگزین (موقت) ضمن تخلیه خودرو‌ها، امکان خدمات رسانی بیشتر و تسهیل در تردد و انتقال ادوات و تجهیزات به این محور کوهستانی را فراهم کرده اند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18589

ثبت دیدگاه

  1. медицинская справка ۲۰۲۳ spravki-kupit.ru

  2. I loved as much as you will receive carried out right here. The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish. nonetheless, you command get bought an impatience over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come further formerly again since exactly the same nearly a lot often inside case you shield this increase. купить диплом вуза

  3. It is not my first time to pay a visit this website, i am visiting this web site dailly and take nice data from here everyday. гостиничные чеки спб

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.