• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
10
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس:

سهمیه آب شرب از سد طالقان از دیروز افزایش یافته است

  • کد خبر : 18660
  • 25 خرداد 1402 - 14:42
سهمیه آب شرب از سد طالقان از دیروز افزایش یافته است
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: سهمیه آب شرب از سد طالقان نیز به طور حداکثری از دیروز افزایش یافت تا مخازن تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از سیلاب پنج شنبه گذشته در مجاورت سد امیرکبیر و ریزش سنگین کوه، مسیر رودخانه مسدود شد، به نحوی که بازگشایی مسیر چند روز زمان برد و حتی برخی از بیل‌های مکانیکی به طور کامل در گل و لای به طور کامل فرو رفتند که در بازدید از سد قابل مشاهده بود.

وی مطرح کرد: پس از بازگشایی نیز به دلیل گل‌آلود بودن آب، عملا امکان تصفیه وجود نداشت که با تمهید وزیر نیرو و استفاده از روش الکترولایز برای ته‌نشینی سریع، طبق قول دکتر محربیان، وزیر نیرو، از امروز جریان رودخانه به آبگیر بیلقان می رسد و به شبکه تزریق می شود تا کمبودها به زودی برطرف شوند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چندین چاه از جمله برخی چاه‌های در اختیار شهرداری نیز در دو روز گذشته به مدار متصل شدند اما به دلیل حجم مصرف، پاسخگوی نیاز نبود. همچنین سهمیه آب شرب از سد طالقان نیز به طور حداکثری از دیروز افزایش یافت تا مخازن تقویت شود.

عسگری اظهار کرد: اکنون آب در اغلب محلات به شبکه بازگشته اما به دلیل افت فشار، به ویژه در مناطق شمالی و طبقات بالا، عملا برای جمعی از همشهریان، قابل استفاده نیست. با پیگیری‌های مستمر حضوری و تلفنی از وزیر نیرو و بازدید میدانی از وضعیت سد و رودخانه کرج، حداکثر ظرفیت وزارتخانه پای کار آمده است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از دیروز تیم معاونت آب نیز در استان البرز مستقر شده است، خاطرنشان کرد: ضمن عذرخواهی بابت مشکلات به وجود آمده، تا حصول نتیجه و رفع کامل مشکل، پیگیر موضوع خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18660

ثبت دیدگاه

  1. I simply could not depart your site prior to suggesting that I really enjoyed the standard information a person supply in your visitors? Is going to be back steadily in order to inspect new posts диплом о высшем в москве

  2. Hello there, simply became aware of your blog through Google, and found that it is really informative. I’m gonna watch out for brussels. I will appreciate should you continue this in future. A lot of folks will be benefited from your writing. Cheers! купить чеки на гостиницу в санкт петербурге

  3. Everything is very open with a precise explanation of the issues. It was really informative. Your website is very useful. Thank you for sharing! bezogoroda.ru

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.