• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
8
رئیس مجمع نمایندگان استان البرز:

بودجه استان البرز ۶۴ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 18778
  • 28 خرداد 1402 - 11:39
بودجه استان البرز ۶۴ درصد افزایش یافت
رئیس مجمع نمایندگان استان البرز گفت: اعتبارات استان البرز در مقایسه با سایر استان‌ها در کشور ضعیف بود که اکنون این اعتبار ۶۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی حدادی، رئيس مجمع نمایندگان استان البرز در نشست با دهیاران و اعضای شورای روستا و شهر بخش تنکمان از افزایش ۶۴ درصدی بودجه این استان خبر داد و مطرح کرد: با طرح سوال و تذکرات داده شده در مجلس، اعتبارات محرومیت زدایی خوبی برای غرب استان البرز اخذ شده است.

وی با اشاره به اینکه برای جاده‌های روستایی و شهری نیز اعتبارات ویژه ملی اخذ شد، مطرح کرد: این اعتبارات را در اختیار بسیج سازندگی قرار داده ایم تا پروژه های آبرسانی و نوسازی شبکه را برای مردم به اجرا در بیاورد. در اعتبارات جدید ۸۰۰ میلیارد تومان به این امر تخصیص داده شده است.

رئيس مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه در حوزه ورزش نیز اعتبارات خوبی برای غرب استان البرز دیده و دستورات خوبی از وزیر ورزش گرفته شده است، عدم صدور مجور را یکی از مشکلات زمین های قولنامه‌ای دانست و گفت: در سفر اخیر رئیس دیوان عدالت اداری به البرز این موضوع مورد توجه قرار گرفت.

حدادی بیان کرد:‌ در زمینه بافت روستایی نیز مشکلات بسیاری داریم که کارشناسان باید به آن ها ورود کنند. در رابطه با اتباع نیز باید سازمانی به عنوان متولی به ساماندهی این موضوع اختصاص داده شود. این طرح در کمیسیون مرتبط در مراحل بررسی است و به زودی مصوب می شود.

وی با اشاره به در نظر گرفتن سهمیه قیر رایگان برای استان البرز خاطرنشان کرد: با این اقدام، نیازهای روستایی حل می شود؛ در بخش شهری نیز از سازمان همیاری و شهرداری کشور دستورات خوبی گرفته شده است. از سد طالقان آب موردنیاز برای نظرآباد فراهم شده و این مهم را برای سال‌های آینده برای شهر تنکمان عملیاتی می کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18778

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.