• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
6
مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:

بیش از ۵ هزار ایثارگر البرزی فاقد مسکن هستند

  • کد خبر : 19245
  • 11 تیر 1402 - 18:58
بیش از ۵ هزار ایثارگر البرزی فاقد مسکن هستند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: بیش از پنج هزار ایثارگر البرزی فاقد مسکن هستند و از تسهیلات بانکی نیز استفاده نکرده‌اند که با پروژه یک هزار و 465 واحدی مسکن ایثارگران در کرج، حجم زیادی از مشکل تأمین مسکن آن ها رفع خواهد شد.

به گزارش دیده بان البرز، محمد میرزا بیگی، معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در نشست هم اندیشی رفع مشکلات پروژه یک هزار و ۴۶۵ واحدی مسکن ایثارگران در کرج، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، با اشاره به اینکه بنیاد شهید در این پروژه نقش نظارتی و تسهیل کنندگی دارد، گفت: باید از همه ظرفیت‌های استانی در این پروژه استفاده کرد که در این راستا شایسته است مسئولان  همکاری و تعامل لازم را با بنیاد شهید داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت ارائه یک برنامه زمان‌بندی در این رابطه مطرح کرد: در این زمینه باید برنامه و میزان پیشرفت مشخص و کار طبق برنامه پیش برود تا منتج به نتیجه شود. مجموعه استان البرز به‌ویژه استاندار نگاه ویژه‌ای به ایثارگران دارند و امید است با آزادسازی تسهیلات بلوکه ‌شده و رفع مشکلات پروژه بتوانیم نسبت به طی کردن مراحل ساخت این پروژه اقدام کنیم.

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از روند ساخت این پروژه، گفت: تسریع در روند اجرای این پروژه مدنظر بنیاد شهید است. بیش از پنج هزار ایثارگر البرزی فاقد مسکن هستند و از تسهیلات بانکی نیز استفاده نکرده‌اند که با ساخت این پروژه حجم زیادی از مشکل تأمین مسکن ایثارگران این استان مرتفع خواهد شد.

وی تحقق این پروژه را خدمتی ماندگار به ایثارگران عنوان و تاکید کرد: باید بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن با رفع مشکلات موجود ساخت پروژه را آغاز کنیم. ایثارگران سرمایه و آبروی نظام و انقلاب هستند، بنابراین روند خدمت‌رسانی به آن ها باید با سرعت بیشتری در جریان باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=19245

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.