• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
7
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت متد تاکید کرد؛

ضرورت تسریع در انتقال سند مالکیت بیمارستان امام خمینی (ره) کرج

  • کد خبر : 19463
  • 14 تیر 1402 - 13:34
ضرورت تسریع در انتقال سند مالکیت بیمارستان امام خمینی (ره) کرج
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت متد گفت: انتظار می رود سازمان همیاری های شهرداری کرج، اسناد ملکی بیمارستان امام خمینی (ره) را در اختیار ما قرار دهد و یک تاریخ منطقی و معقول را مشخص کند تا انتقال اسناد صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، رحمت الله حافظی، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت متد امروز در بازدید استاندار البرز از بیمارستان امام خمینی (ره) کرج ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در راستای رفع مشکلات این مجموعه گفت: این بیمارستان با چند دهه قدمت محل مراجعه نیازمندان بود که به واسطه ایجاد مشکلاتی، چند ماه تعطیل و از توفیق حضور در عرصه خدمت رسانی به مردم، محروم شد.

وی با اشاره به اینکه پس از تاکید استاندار البرز بر فعال سازی مجدد این بیمارستان، در آبان سال گذشته، با همراهی و مساعدت همه مسئولین، احیای آن را آغاز کردیم، افزود: بیمارستان امام خمینی (ره) با مشکلاتی مواجه بود که به تدریج رفع و موانع موجود نیز برطرف شدند. از جمله آن ها می توان به عدم پرداخت حقوق پرسنل، عدم اعطای پاداش پایان خدمت به بازنشستگان و عدم پرداخت حق الزحمه تیم پزشکی اشاره کرد.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت متد اولین اولویت این مجموعه را خدمت به جامعه ایثارگری و ظرفیت مازاد را در اختیار مردم البرز دانست و عنوان کرد: این بیمارستان به دلیل سابقه درخشان خود، ارزش فعال شدن داشت و به همین دلیل، همه مسئولین دغدغه راه اندازی آن را داشتند و در این راستا اهتمام ورزیدند، اکنون نیز عزم جدی برای رفع مشکلات باقیمانده وجود دارد.

حافظی مطرح کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران و دولت است و لذا همراهی ها در مسیر بهبود روند خدمت رسانی به مردم، مضاعف خواهد بود. طی هماهنگی با سازمان همیاری های شهرداری مقرر شد که بدهی های این بیمارستان از محل سمن معامله اما با تایید سازمان همیاری ها پرداخت شود.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت متد اضافه کرد: همچنین با انعقاد تفاهم نامه ای پیش بینی شده که اگر مطالبات طلبکاران بیش از سمن معامله بود، در ازای پرداخت ها، زمین شمالی بیمارستان امام خمینی (ره) که در حال حاضر نیروی انتظامی در آن مستقر است، به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: به استناد یکی از بندهای قرارداد منعقد شده در سال ۱۳۹۴ سازمان همیاری های شهرداری مکلف بود اول بهمن ماه ۱۴۰۰ در دفترخانه حضور یابد و نسبت به نقل و انتقال سند بیمارستان اقدام کند. انتظار می رود این سازمان اسناد ملکی مربوطه را در اختیار ما قرار دهد و یک تاریخ منطقی و معقول را مشخص کند تا انتقال اسناد صورت گیرد و بیمارستان بتواند طرح توسعه خود را عملیاتی کند.

حافظی گفت: در صورت وجود موانع، خواهشمندم قرارداد قبلی به الحاقی وصل و مطالبات طلبکاران به سازمان همیاری ها منتقل شود و بیمارستان نیز سمن معامله را تسویه کند. در نتیجه این امر، بیمارستان امام خمینی (ره) می تواند همه انرژی و هم و غم خود را برای توسعه ارائه خدمات درمانی به بیماران بکار گیرد و درگیر مسائل حقوقی و قضائی نشود. در هشت ماه گذشته، بخش عمده ای از ظرفیت مدیریتی این مجموعه صرف پیگیری و پاسخگویی به مسائل حقوقی و قضائی شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=19463

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.