• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
4

آغاز همکاری های مشترک اداره کل های آموزش فنی و حرفه ای و ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز

  • کد خبر : 20415
  • 31 تیر 1402 - 11:17
آغاز همکاری های مشترک اداره کل های آموزش فنی و حرفه ای و ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز
به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تفاهم نامه همکاری آموزشی امضا کردند.

به گزارش دیده بان البرز، به منظور ایجاد بستر مناسب و گسترش همکاری و ایجاد فرصت های شغلی برای دانش آموختگان دانشگاه ها و مراکز آموزشی و صنعتی و همچنین عملیاتی کردن محوریت مهارت بنیان بر اساس شعار سال «مهار تورم و رشد تولید»، تفاهم نامه همکاری آموزشی مشترک به امضای بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز و مهدی یوسف زاده، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان رسید.

این تفاهم نامه در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و همچنین مصوبه شورای عالی اشتغال مبنی بر ارتقای شایستگی های حرفه ای هنرجویان، دانشجویان، دانش پذیران و دانش آموختگان دانشگاهی با رویکرد رفع نیاز بازار کار کشور به نیروی متخصص منعقد شد.

بنابراین گزارش، استفاده از ظرفیت های مشترک دو مجموعه در راستای هم افزایی و ارتقای مهارت های دیجیتال، حمایت از نخبگان و فعالیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، توانمندسازی فارغ‌التحصیلان دانشگاه ها به منظور ایجاد بستر اشتغال مولد، جامع و پویا برای جوانان و رفع کمبود نیروی متخصص بازار هدف از جمله شرایط و محورهای تفاهم نامه مذکور هستند.

همکاری برای توسعه آموزش های مهارتی با هدف توسعه کسب و کارهای برگزاری بوت کمپ ها، همکاری در استقرار و‌ توسعه فرآیندهای شتابدهی برای توسعه کسب و کارهای نوپا و استفاده از حمایت های پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در خصوص برگزاری دوره های مهارتی مرتبط با تکنولوژی های hitech و نیز حمایت های آموزشی جهت توسعه اقتصاد دیجیتال در استان البرز از دیگر محورهای این تفاهم نامه هستند.

دو طرف در این تفاهم نامه متعهد شدند در راستای ایجاد فضای مناسب تبلیغاتی به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات همکاری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=20415

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.