• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
19
فرماندار اشتهارد عنوان کرد؛

ضرب الاجل ۱۰ روزه فرماندار اشتهارد به شهرداری برای عقد قرارداد پروژه فیبر نوری

  • کد خبر : 20849
  • 08 مرداد 1402 - 11:42
ضرب الاجل ۱۰ روزه فرماندار اشتهارد به شهرداری برای عقد قرارداد پروژه فیبر نوری
فرماندار اشتهارد ضرب الاجل ۱۰ روزه ای را برای مذاکره و عقد قرارداد با شرکت مجری پروژه فیبر نوری برای شهرداری اشتهارد تعیین کرد.

به گزارش دیده بان البرز، ابراهیم کردلو، فرماندار اشتهارد در جلسه ای که با حضور معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز و شهرداران اشتهارد و پنگ آباد برگزار شد، با تاکید بر ضرورت توسعه شبکه فیبر نوری در این شهرستان، ضرب الاجل ۱۰ روزه ای را برای مذاکره و عقد قرارداد با شرکت مجری برای شهرداری اشتهارد تعیین کرد.

وی با اشاره به اینکه شرکت ایرانسل به عنوان مجری پروژه توسعه شبکه فیبر نوری در شهرستان اشتهارد از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور معرفی شده است، اجرایی شدن این پروژه را از اولویت‌های اصلی این شهرستان عنوان کرد.

طبق برنامه‌ریزی های انجام شده تا پایان دولت سیزدهم ۸۰ درصد خانوارهای البرز باید تحت پوشش شبکه دسترسی مبتنی بر فیبر نوری قرار گیرند و با توجه به ابلاغ اجرای این پروژه به شرکت ایرانسل تسریع انعقاد قرارداد و اجرای پروژه در اشتهارد ضروری است.

اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز جهت تسهیل در اجرای پروژه در استان، پیگیر انعقاد قرارداد و اجرای پروژه در ۱۷ شهر استان البرز به صورت مطلوب و به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شریف استان است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=20849

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.