• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
4
به منظور برپایی نمایشگاه و بازارچه مشاغل خانگی صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل تعاون و کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز

  • کد خبر : 20914
  • 10 مرداد 1402 - 16:51
انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل تعاون و کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز
رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی استان البرز گفت: تفاهم‌نامه همکاری به منظور مشارکت در برگزاری نمایشگاه و بازارچه محصولات مشاغل خانگی میان کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان امضا شد.

به گزارش دیده بان البرز، شادی حاضری، رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز امروز در دومین جلسه کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر دوره چهارم اتاق بازرگانی این استان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان این کمیسیون و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز به منظور استفاده از امکانات و ظرفیت‎‎ها در حوزه مشاغل خانگی، صنایع‌دستی و دیگر بخش‌های مرتبط با توسعه امور هنری خبر داد.

وی افزود: در قالب این تفاهم‌نامه طرفین در برگزاری بازارچه عرضه محصولات مشاغل خانگی و صنایع دستی همکاری خواهند داشت که به مدت دو ماه در مجاورت بوستان نبوت واقع در بلوار ملاصدرای کرج برگزار می‌شود. بر اساس تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه در مجموع ۲۷ متر از این فضای نمایشگاهی شامل سه غرفه در اختیار اتاق بازرگانی البرز قرار می گیرد.

رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز اضافه کرد: کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر نیز به صورت رایگان این غرفه‌ها را به هنرمندان صنایع‌دستی و فعالان حوزه مشاغل خانگی واگذار می‌کند تا آن ها بتوانند به عرضه و فروش تولیدات خود بپردازند.

حاضری عنوان کرد: بر این مهم متمرکز شده‌ایم که هر دو هفته یکبار در بخشی از فضای بازارچه‌ای که جنب پارک نبوت کرج ویژه عرضه صنایع‌دستی و محصولات مشاغل خانگی دایر می‌شود، از هنرمندان متقاضی در رشته‌های مختلف برای فعالیت در این بازارچه و معرفی تولیدات و محصولات جدید آن ها استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: برپایی بازارچه محصولات مشاغل خانگی و صنایع‌دستی به دلیل وسعت کافی، فضای مناسبی برای ارائه تولیدات مختلف و توانمندی‌های هنرمندان البرزی است. تنوع محصولات، حضور تعداد بیشتری از فعالان حوزه صنایع‌دستی، ایجاد فضای مناسب برای فروش محصولات هنری و برنامه‌ریزی به منظور معرفی هر چه بیشتر این تولیدات از جمله هدف‌گذاری‌های صورت گرفته است.

لازم به ذکر است تفاهم‌نامه همکاری مذکور در هشت ماده تنظیم شده و توسط شادی حاضری، رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز و عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به امضا رسیده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=20914

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.