• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
4
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان البرز تاکید کرد؛

نقش اجرای برنامه های مفرح در ایجاد نشاط در بین جوانان

  • کد خبر : 21008
  • 14 مرداد 1402 - 19:38
نقش اجرای برنامه های مفرح در ایجاد نشاط در بین جوانان
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان البرز با اشاره به تبلیغات منفی دشمن علیه کشور، بیان کرد: برگزاری برنامه های مفرح و رقابت های جذاب ورزشی، فرهنگی و هنری در بین نسل جوان و علاقه مندان به ورزش، فرهنگ و هنر، می تواند تاثیر بسزایی در شادابی جوانان داشته باشد.

ابراهیم نوروزی ‌فر، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان البرز در گفت و گو با خبرنگار دیده بان البرز با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه و حضور چهار تیم در این دوره از مسابقات، هدف از برگزاری این رقابت ها را ایجاد شور و نشاط در بین جوانان، اهالی رسانه و هنرمندان استان البرز عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به تبلیغات منفی دشمن علیه کشور و هدف قرار دادن جوانان و نوجوانان، بیان کرد: برگزاری برنامه های مفرح و رقابت های جذاب ورزشی، فرهنگی و هنری در بین نسل جوان و علاقه مندان به ورزش و فرهنگ و هنر، می تواند تاثیر بسزایی در شادابی این قشر و ماندگاری آن در بین جوانان داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان البرز با اشاره به اهمیت و نقش مثبت و تاثرگذار ایجاد شادی و نشاط همراه با امیدآفرینی در جوانان که نباید نادیده گرفته شود، مطرح کرد: این برنامه ها علاوه بر ایجاد سرگرمی، از نظر معنوی نیز می تواند تاثیرات مثبتی بر جوانان داشته باشد. فراموش نکنیم یکی از دلایل گرایش جوانان به فضای مجازی، عدم وجود سرگرمی های لازم برای این قشر است.

نوروزی فر خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدری در طول انقلاب و دوره های پس از پیروزی آن در عرصه‌ های هنر و رسانه به مقابله با دشمنان نظام اسلامی پرداختند و در این مسیر نیز به شهادت رسیدند که به پاس بزرگداشت یاد و خاطره‌ این عزیزان، عنوان «شهدای رسانه» به این دوره از رقابت ها اختصاص یافت.

وی در ادامه با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان نیز اظهار کرد: در طول برگزاری این رقابت ها به موانع و چالش خاصی برخورد نکردیم اما لازم است مطرح شود که برای ایجاد ارتباط بیشتر با اصحاب رسانه، هنرمندان و جوانان، برگزاری چنین برنامه هایی نیازمند حمایت مسئولین و متولیان امر است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان البرز تصریح کرد: دشمن در فضای حقیقی و مجازی به صورت مداوم در حال تحقیق، تبلیغات منفی علیه کشور و اجرای نقشه های شوم خود در بین ایرانیان است بنابراین ما به عنوان خادمان مردم وظیفه داریم برنامه های متعددی را برای نسل جدید در نظر بگیریم و اجرا کنیم و اجازه ندهیم دشمن به اهداف شوم خود برسد.

نوروزی فر با تاکید بر اهمیت حمایت مسئولین از چنین برنامه هایی گفت: در پایان این مسابقات، تیم سازمان بسیج هنرمندان استان البرز با ۹ امتیاز موفق به کسب عنوان قهرمانی در این رقابت دوستانه شد و بسیجی هنرمند، مهدی مسعودی نیز با ۱۱ گل، عنوان آقای گلی این مسابقات را به خود اختصاص داد؛ اختتامیه این مسابقات متعاقبا اعلام می شود.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=21008

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.