• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
13
رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز خبر داد؛

آغاز فعالیت موکب های استان البرز برای اربعین حسینی

  • کد خبر : 21383
  • 25 مرداد 1402 - 15:38
آغاز فعالیت موکب های استان البرز برای اربعین حسینی
رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز از آغاز فعالیت موکب های استان البرز با اعزام سری اول خادمین برای پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، علی اسلام خواه، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز در همایش موکب داران اربعین حسینی ضمن قدردانی از مسئولان موکب های اربعین گفت: اینکه هر یک از موکب داران با هدف حفظ شأن اهل بیت (ع) با هدف خدمت رسانی به زائران حاضر می شوند، قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه حماسه اربعین حسینی با همراهی و اهتمام موکب داران و خدمت گذاران اهل بیت (ع) در سال جاری محقق می شود، به اهمیت قدردانی از زحمات و تلاش های صورت گرفته اشاره کرد و از آغاز فعالیت موکب های استان البرز با اعزام سری اول خادمین خبر داد.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز اظهار کرد: علیرغم همه هجمه های استکباری علیه ملت ایران، بیشتر خواهران خاصر در مراسم باشکوه اربعین حسینی، با وجود گرمای بالای ۴۵ درجه در کمال حجاب کامل، دارای پوشش اسلامی چادر هستند.

اسلام خواه ضمن یادآوری شهامت آفرینی و صبوری آزادگان و با بیان اینکه چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی است، تصریح کرد: آزادگان صبر کردند و با عزت و افتخار به وطن بازگشتند و الگوی شاخصی برای صبر در برپایی آئین اربعین حسینی هستند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز عنوان کرد: حضور ایثارگران در موکب های خدمت رسانی موجب افتخار و مباهات بوده و ضروری است با درک جایگاه معرفتی آن ها، نسبت به خدمت رسانی بهتر به زائران اقدام کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=21383

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.