• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
15
استاندار البرز:

البرز برای رهایی از مدارس متراکم و دو شیفته به یک هزار مدرسه نیاز دارد

  • کد خبر : 22018
  • 18 شهریور 1402 - 12:18
البرز برای رهایی از مدارس متراکم و دو شیفته به یک هزار مدرسه نیاز دارد
استاندار البرز با اشاره به نیاز البرز به یک هزار مدرسه برای رهایی از مدارس متراکم و دو شیفته، خواستار عزم ویژه مسئولان استانی در این راستا شد.

به گزارش دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز امروز در جلسه بررسی روند تحقق اهداف نهضت مدرسه سازی در استان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با اشاره به نیاز البرز به یک هزار مدرسه برای رهایی از مدارس متراکم و دو شیفته، خواستار عزم ویژه مسئولان استانی در این راستا شد.

وی افزود: در این رابطه شهرستان های کرج و فردیس که جزو متراکم ترین و مهاجرپذیرترین شهرهای کشورهای هستند، نیاز مبرمی به افزایش سرانه ها دارند. انتظار می‌رود شهرداری ها از محل تعهدات خود در بخش های مختلف خدماتی، نسبت به تخصیص زمین مناسب برای ایجاد مدارس و اماکن ورزشی داخل و خارج از آن ها اقدام کنند.

استاندار البرز بیان کرد: درصدد هستیم که تا پایان دولت سیزدهم ساخت ۲۰۰ مدرسه را به پایان برسانیم اما با توجه به نیاز البرز، باید احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم و این رقم را افزایش دهیم. ایجاد چمن مصنوعی ورزشی در مدارس نیز یکی از مهمترین اموری است که باید در کنار نهضت مدرسه سازی دنبال شود.

عبداللهی عنوان کرد: راه اندازی مسابقات ورزشی محلی با استفاده از فضاهای ورزشی مدارس به ویژه در محله های کمتر برخوردار استان البرز و ایجاد شور، نشاط و همبستگی بین اهالی، از جمله اهداف مهم اجتماعی در استان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=22018

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.