• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
18

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز معارفه شد

  • کد خبر : 23246
  • 30 مهر 1402 - 9:32
مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز معارفه شد
طی مراسمی، از زحمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین یوسفی قدردانی و حجت الاسلام نعیمی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز معرفی شد.

به گزارش دیده بان البرز، حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز که در کانون شهید سبحانی سپاه برگزار شد، با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت آمریکا و انگلیس تاسیس شد، گفت: اقداماتی که کشورهای حامی رژیم صهیونیستی برای شکل دهی خودشان انجام دادند، مشابه همین کارهایی است که امروز رژیم صهیونیستی انجام می دهد.

وی مطرح کرد: بایدن با تمام وجود از رژیم صهیونیستی حمایت می کند و تمام اعضای مجلس آن نیز به حمایت از رژیم غاصب رای می دهند زیرا رژیم صهیونیستی با حمایت انگلیسی ها و آمریکایی ها تاسیس شد و با جنایاتی همراه بود که آمریکایی ها مرتکب شده بودند و تا امروز هم این جنایات ادامه دارد؛ جنایت و ظلم به دیگران در ذات این رژیم غاصب وجود دارد. همه آن هایی که امروز از رژیم غاصب پشتیبانی می کنند از همان قماش و جزو غاصبین هستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه حکومت اسلام حکومت قانون بوده و در این طرز حکومت، حاکمیت منحصر به خدا و قانون، فرمان و حکم خداست، قانون اسلام یا فرمان خدا بر همه افراد و دولت اسلامی، حکومت تام دارد، از زحمات حجت الاسلام والمسلمین یوسفی، مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز قدردانی کرد و افزود: وی در میادین کاری و عملیاتی حضور فعال داشت و در ارزیابی عملکرد، موفق بود.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر اذعان کرد: ماموریت مجموعه نمایندگی این است که نیروهای سپاه، بسیج و پاسداران را به گونه‌ای از جهت فکری، سیاسی، عقیدتی و اخلاقی آماده کند که هر زمان فرمانده قصد فرمان دادن داشته باشد، از لحاظ مسائل اعتقادی و باوری دلهره‌ای نداشته باشد. حجت الاسلام نعیمی، مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز نیز از پیشکسوتان دفاع مقدس و از شخصیت های با تجربه و خدمات ارزنده در مسئولیت های محوله است.

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز نیز در این مراسم مطرح کرد: البرز با حدود سه و نیم میلیون نفر جمعیت، استانی پرجمعیت همراه با موضوعات و چالش های مختلف اما پر از ظرفیت است و به لطف خدا، سپاه این استان نیز به عنوان یک نهاد انقلابی و خدمتگزار مردم، حرف های بسیاری برای گفتن دارد و گره گشای بسیاری از مشکلات است و در هر جا که نیاز به حضور نیروهای سپاهی و بسیجی باشد، آن ها خالصانه وارد میدان می شوند.

وی ضمن قدردانی از زحمات صادقانه و خالصانه حجت الاسلام والمسلمین یوسفی و تبریک به مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با همدلی و هم افزایی در سپاه، منشا خدمات بیشتر و اقدامات جهادی باشیم و گفت: امید است رژیم صهیونیستی در دریای خونی که از مردم بی گناه به راه انداخته غرق شود؛ سرعت اضمحلال و نابودی این رژیم با عملیات طوفان الاقصی که رزمندگان جبهه مقاومت رقم زدند، شتاب خواهد گرفت‌.

در پایان این مراسم، از زحمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین یوسفی قدردانی و حجت الاسلام نعیمی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز معرفی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=23246

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.