• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
3
نائب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج:

تکمیل شبکه بزرگراهی کنارگذر مهرشهر در اولویت است

  • کد خبر : 23357
  • 03 آبان 1402 - 10:02
تکمیل شبکه بزرگراهی کنارگذر مهرشهر در اولویت است
نائب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت اجرای پروژه کنارگذر مهرشهر (شهید مدافع حرم شعبان نصیری) گفت: صاحبان اراضی و املاک واقع در این مسیر با مدیریت شهری همکاری کنند.

به گزارش دیده بان البرز، علیرضا رحیمی، نائب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: دو پروژه مهم و حیاتی شهر کرج در جلسه ای که با حضور معاون فنی و عمرانی، مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری و مدیران مناطق سه و چهار برگزار شد، توسط اداره کل املاک و مستغلات شهرداری کرج مورد رصد قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه یکی از این پروژه‌ها ادامه بزرگراه شهید مدافع حرم شعبان نصیری (کنارگذر مهرشهر) است، مطرح کرد: طی بررسی این پروژه و نقشه اراضی مشخص شده که فاز چهارم تکمیلی از خیابان شهید مسیح پاکدل آغاز می شود و تا خیابان شهید قربانی ادامه دارد و فاز بعدی تا فرودگاه پیام و سپس تا جاده قزلحصار طی مسیر می‌کند.

نائب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه اولویت اول تا خیابان شهید قربانی است که تعداد تملکات قابل توجهی دارد، عنوان کرد: بیشتر این تملکات زمین‌های کشاورزی هستند و مقرر شده هر منطقه توافقات لازم را با مالکین حوزه خود انجام دهد و از ظرفیت های قانونی و قضائی هم استفاده کند. صاحبان اراضی و املاک واقع در این مسیر نیز با مدیریت شهری همکاری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=23357

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.