• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
15
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس:

شهر جدید مهستان صاحب بیمارستان می‌شود

  • کد خبر : 24128
  • 08 آذر 1402 - 9:50
شهر جدید مهستان صاحب بیمارستان می‌شود
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با اشاره به اینکه شهر جدید مهستان صاحب بیمارستان می‌شود، گفت: تأسیس این بیمارستان در شهر جدید مهستان می‌تواند فاصله دریافت خدمات درمانی تا شهر کوهسار، روستاهای بخش چندار و روستاهای بخش مرکزی هشتگرد را کاهش دهد.

به گزارش دیده بان البرز، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهر جدید مهستان صاحب بیمارستان می‌شود، گفت: شهر پرجمعیت و مهاجرپذیر مهستان از بدو تأسیس با فقر بیمارستان و کمبود فضای درمانی مواجه بوده به‌ گونه ای که این شهر فاقد حتی یک تخت بیمارستانی است.

وی یکی از مطالبات اهالی مهستان را تقویت زیرساخت ها در این شهر تازه تاسیس و مهم ترین آن را تقویت بخش درمان عنوان و مطرح کرد: پیگیری این موضوع از ابتدای دوره فعالیتم در مجلس شورای اسلامی با تذکر به شخص رئیس‌جمهور آغاز شد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با اشاره به اینکه همه پروژه‌ها جهت اقدام باید مجوز و مصوبه کمسیون ماده ۲۳ را اخذ کنند، افزود: طی جلسات مکرر با وزیر بهداشت جهت طرح و جمع‌بندی این مطالبه مردمی، نامه‌ای رسمی جهت طرح در کمسیون ماده ۲۳ ارسال شد.

حدادی اضافه کرد: تذکرات مکرری نیز به رئیس جمهور و وزرای بهداشت و راه و شهرسازی داده، مکاتبات بسیاری با دولت انجام و جلسات بسیاری در این خصوص برگزار اما طرح احداث بیمارستان شهر جدید مهستان دو بار در کمسیون ماده ۲۳ رد شد.

وی عنوان کرد: این پاسخ منفی مانع پیگیری‌ها نشد بلکه پیگیری از مسیر دیگری آغاز و جلسات مکرری با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور ترتیب داده شد تا ماهیت این مطالبه مردمی به نحو شفاف‌تری برای وی تبیین شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس افزود: سرانجام پس از پیگیری‌های مستمر و به لطف خدای متعال عصر روز پنجم آذر ماه مجوز تأسیس بیمارستان شهر جدید مهستان از کمسیون ماده ۲۳ اخذ شد تا دغدغه‌ای از اهالی شهر جدید مهستان رفع شود.

حدادی با بیان اینکه با اخذ این مجوز جذب اعتبار و بودجه آغاز خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن سفر رئیس‌جمهور در ماه جاری همه تلاش و اهتمام بنده این است که اعتبار و بودجه این بیمارستان به‌عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس‌جمهور دریافت شود.

وی در پایان بیان کرد: تأسیس این بیمارستان در شهر جدید مهستان می‌تواند فاصله دریافت خدمات درمانی تا شهر کوهسار، روستاهای بخش چندار و روستاهای بخش مرکزی هشتگرد را کاهش دهد و تأثیرات مثبتی را برای اهالی این مناطق داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=24128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.