• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
14
سخنگوی وزیر امور خارجه:

اسرائیل با دستانش میخ محکمی بر تابوت خود کوبید

  • کد خبر : 25240
  • 21 دی 1402 - 15:42
اسرائیل با دستانش میخ محکمی بر تابوت خود کوبید
سخنگوی وزیر امور خارجه مطرح کرد: اسرائیل با تشدید حملات با دستان خود میخ های بلند و محکمی بر تابوت مرگ و فروپاشی خود کوبید و اینک پس از گذشت سه ماه جنگ نابرابر علیه یک ملت، درمانده تر و فرسوده تر از قبل شده است.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، ناصر کنعانی، سخنگوی وزیر امور خارجه امروز در اولین نشست رسانه ای تهران با موضوع اتحاد رسانه ای مقابله با تروریسم صهیونیسم و داعش، از غزه تا کرمان که در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن‌گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به خصوص قهرمان بین المللی مبارزه با تروریسم و چهره ملی مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: عملیات طوفان الاقصی سیلی محکم و زمین گیر کننده خداوند به رژیم صهیونیستی بود.

وی این عملیات را تجلی اراده پروردگار در تحقق مشیت خود مبنی بر ذلت مستکبر و عزت مومنان دانست و بیان کرد: اسرائیل پس از متحمل شدن شکست بی سابقه و غیرقابل ترمیم، جنایت جنگی بی سابقه و نسل کشی مردم بی دفاع غزه را با دفاع بدون قید و شرط آمریکا آغاز کرد و تاکنون بیش از ۲۵ هزار شهروند فلسطینی را به خاک و خون کشید.

سخنگوی وزیر امور خارجه امروز مطرح کرد: اسرائیل با تشدید حملات با دستان خود میخ های بلند و محکمی بر تابوت مرگ و فروپاشی خود کوبید و اینک پس از گذشت سه ماه جنگ نابرابر علیه یک ملت، درمانده تر و فرسوده تر از قبل شده اما ملت فلسطین استوارتر، جریان مقاومت، قوی تر و متحدتر از قبل و حامیان رژیم صهیونیستی از جمله آمریکا، رسواتر از هر زمان دیگری است.

کنعانی در ادامه اذعان کرد: با وجود همه حملات، نه تنها ذره ای از مقاومت مردم فلسطین کم ‌نشد بلکه شکست دیگری بر شکست های قبلی این رژیم افزوده شد. آنچه امروز می بینیم گویای آن است که خداوند از دل حوادث سهمگین اراده خود را مبنی بر ذلت مستکبرین و عزت مسلمین به منصه ظهور می رساند و ظالمین را رسوا می کند.

حملات اسرائیل به غزه نقاب از چهره مدعیان دروغین حقوق بشر در جهان برکشید

وی با بیان اینکه در برخی گفت و گوهای رسانه ای رژیم‌ آمریکا را بخشی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه می دانند در حالی که آمریکا تمام جنگ است؛ رژیم صهیونیستی در هفت اکتبر عملا فروپاشید و آمریکا آن را اداره و برای ترمیم هویت از دست رفته این رژیم فروپاشیده و خرد شده تلاش بی حاصل می کند. آمریکا شکست های سنگینی را متحمل شده و نزول کرده است و پس از طوفان الاقصی اندک اعتبار باقی مانده خود را به کار گرفته و کنار رژیم صهیونیستی مانده است تا شکست های خود را جبران کند.

سخنگوی وزیر امور خارجه، پنج بار سفر وزیر خارجه آمریکا به منطقه بعد از طوفان الاقصی، حضور فرماندهان ارشد آن ها در تل آویو، ارسال مستمر و روزمره تسلیحات برای رژیم صهیونیستی، بکارگیری حق وتو به نفع رژیم صهیونیستی در شورای امنیت، تلاش بی حاصل برای تشکیل ائتلاف نظامی دریایی برای حمایت از رژیم صهیونیستی و زیر پا گذاشتن اصول منشور ملل متحد و حقوق بین المللی بشر دوستانه نشان‌ می دهد آمریکا نه بخشی بلکه تمام جنگ غزه است.

کنعانی تصریح کرد: سران‌ آمریکا به شدت نگران وضع موجود و عواقب قطعی رژیم صهیونیستی هستند، آن ها به دروغ و با توسل به امپراطوری رسانه ای تلاش کردند طوفان الاقصی را دلیل حمله به غزه جلوه دهند در حالی که ریشه این طوفان، ۷۵ سال اشغال سرزمین مردم با فرهنگ و تمدن و صاحبان اصلی فلسطین است. ریشه طوفان الاقصی توهین به مقدسات و تعرض به مسجد الاقصی است.

وی ادامه داد: حملات اسرائیل به غزه پس از طوفان الاقصی، چهره واقعی رژیم غاصب و حامیان آن را نشان داد و نقاب از چهره مدعیان دروغین حقوق بشر در جهان برکشید. اینک رژیم صهیونیستی را به عنوان مجرم در جایگاه متهم در دیوان بین المللی دادگستری در لاهه قرار داد و البته امیدواریم و می خواهیم این دیوان به درخواست و شکایت کشورها از رژیم ‌غاصب به اتهام‌ جنایات ضد شری و نسل کشی در غزه عادلانه عمل کند و تسلیم فشار آمریکا نشود.

سخنگوی وزیر امور خارجه بیان کرد: اینک ‌آمریکا ناامید از پیروزی، در تلاش است با روش های سیاسی شکست رژیم صهیونیستی را در میدان سیاست بر ملت فلسطین تحمیل کند. بی شک تلاش های آمریکا به جایی نخواهد رسید زیرا فلسطین هوشیارتر از آن است که در معرفی طرح های سیاسی آمریکا میدان را به نفع سازشگران ترک‌ و عرصه را به رژیم صهیونیستی و حامیان آن واگذار کند.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25240

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.