• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
18
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز:

عملکرد هسته گزینش در فرآیند تامین منابع انسانی بسیار مهم است

  • کد خبر : 25392
  • 26 دی 1402 - 20:54
عملکرد هسته گزینش در فرآیند تامین منابع انسانی بسیار مهم است
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز لزوم پیش بینی مناسب در تامین نیروی انسانی را به عنوان یکی از اقدامات ضروری در حوزه درمان برشمرد و گفت: همکاری نزدیک و پیگیری هسته گزینش این سازمان در تامین و گزینش نیروی انسانی بسیار مناسب و مطلوب بوده است.

به گزارش دیده بان البرز، داریوش طاهرخانی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز امروز در نشست با کارکنان هسته گزینش این مجموعه، ضمن قدرانی از زحمات و خدمات ارزشمند عوامل، عملکرد آنان را طی فرایند تامین نیروی انسانی بسیار مهم دانست و گفت: همواره در طول سال نیازهای نیروی انسانی و تامین به موقع آن به خصوص در حوزه درمان بسیار مهم و حیاتی است.

وی همچنین لزوم پیش بینی مناسب در تامین نیروی انسانی را به عنوان یکی از اقدامات ضروری در حوزه درمان برشمرد و بیان کرد: در این راستا همکاری نزدیک و پیگیری هسته گزینش سازمان تامین اجتماعی استان البرز در تامین و گزینش نیروی انسانی بسیار مناسب و مطلوب بوده است .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز مطرح کرد: علیرغم اقدام مناسب در برخی از رشته های تخصصی پزشکی با خروج غیرمنظره ای روبرو می شویم و این موضوع، عملکرد این حوزه را بسیار تحت تاثیر قرار داده و مشکلاتی بوجود می آورد لذا علیرغم زحمات کارکنان هسته گزینش، لزوم تسریع در به کارگیری نیروهای تخصصی می تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع کند.

طاهرخانی گفت: حفظ و نگهداشت نیروی انسانی و ایجاد شرایط مناسب و برابر، جهت ارتقای نیروی کار یکی از مهمترین اقدامات این مدیریت بوده و همواره تلاش ما بر این است تا نیروهای جذب شده در همه رشته های تخصصی و کارشناسی با شرایط مساوی و مناسب و با برگزاری فراخوان، آزمون و پذیرش تامین و فرصت برابر برای همه همکاران به منظور شایسته گزینی و بهره گیری از افراد توانمند فراهم شود.

محمد قاسمی، رئیس هسته گزینش تامین اجتماعی استان البرز نیز در این نشست بر لزوم و ضرورت فعالیت هسته گزینش در سازمان ها تاکید و اظهار کرد: الزامات و قوانین سازمانی، ضرورت نیاز به هسته گزینش را کاملا روشن و آشکار می کند و اگر در سطوحی از سازمان، گزینش حذف شود فساد از همان جا شروع خواهد شد .

وی با اشاره به چگونگی شرایط گزینش افراد در پست های مختلف و دستاورهای این حوزه و نیز تعامل بسیار خوب حوزه های مختلف بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی استان، افزود: فعالیت در گزینش برای ما به نوعی خودمراقبتی است و در این شغل تمام اعمال و آخرت ما در شرایط آزمایش قرار می گیرد لذا وظایف ما در این جایگاه بسیار مهم، حساس و دشوار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25392

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.