• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
9

درخشش دیده بان البرز در جشنواره بصیرت مجازی

  • کد خبر : 25398
  • 27 دی 1402 - 13:04
درخشش دیده بان البرز در جشنواره بصیرت مجازی
پایگاه خبری دیده بان البرز در جشنواره بصیرت مجازی با کسب دو رتبه اول در بخش گزارش و موشن گرافیک و یک رتبه دوم در بخش عکس خوش درخشید.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، اختتامیه جشنواره بصیرت مجازی امروز با حضور مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل خانه مطبوعات و جمعی از اصحاب رسانه استان البرز در سالن گفت و گوی این اداره کل برگزار شد و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

در بخش مقاله و یادداشت، احسان فلاحت پیشه از روزنامه پیام سپیدار رتبه اول، لیلا احمدزاده از روزنامه سپهر ایرانیان رتبه دوم و فتانه محمودخانی از پایگاه خبری سپیدار آنلاین رتبه سوم را از آن خود کردند.

در بخش گزارش نیز مینا صدیقیان از خبرگزاری مهر و پایگاه خبری دیده بان البرز رتبه اول، علیرضا گلی از روزنامه جام جم رتبه دوم و فرهاد قنبری از پایگاه خبری مرزنیوز رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش موشن گرافیک اکبر علاقه بندی از پایگاه خبری دیده بان البرز موفق به کسب رتبه اول شد و در بخش عکس نیز داوود دهقانی از پایگاه خبری مرزنیوز رتبه اول و اکبر علاقه بندی رتبه دوم و مسیح بایرامی از پایگاه خبری مرزنیوز رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش طراحی و گرافیک رسانه ای شیما توکلی، علیرضا قبادی و سعید طالب زاده از روزنامه سپهر ایرانیان موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر شدند.

گفتنی است این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و با مشارکت موسسه فرهنگی هنری رویش البرز جاویدان برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25398

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.