• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
10
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:

مسئولین باید در برابر مردم پاسخگو باشند و امیدآفرینی کنند

  • کد خبر : 25409
  • 27 دی 1402 - 14:33
مسئولین باید در برابر مردم پاسخگو باشند و امیدآفرینی کنند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز مردم را ولی نعمتان این انقلاب دانست و گفت: مسئولین باید در برابر مردم پاسخگو باشند و پاسخ‌های منطقی و امیدآفرین به آنها ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز امروز در آیین اختتامیه جشنواره بصیرت مجازی که با حضور مسئولان این اداره کل و اصحاب رسانه در سالن گفت وگوی این اداره کل برگزار شد، بر ضرورت ورود بیش از پیش خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان به حوزه فضای مجازی تاکید کرد.

وی همچنین با تاکید بر تشکیل لشکر سایبری در پیام رسان ایتا با هدف حرکت هدفدار به سمت جلو، عنوان کرد: در حوزه فضای مجازی باید به موضوعات و مواردی که نارضایتی مردم را به دنبال دارد بیشتر بپردازیم. نقش ما در زمینه بصیرت مجازی این است که مردم را به واقعیت‌هایی که مسئولین مطرح می‌کنند واقف و امیدبخشی و امیدآفرینی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: انتخابات یکی از موضوعات مهمی است که هر کس می‌تواند نظر خود را در مورد آن بیان کند اما باید توجه داشته باشیم که چگونه می‌خواهیم صحنه گردانی کنیم و جلوی سواستفاده دشمنان را بگیریم و اجازه ندهیم با ترفندهای خود با افکار و احساسات مردم بازی کنند.

ضرورت ایجاد لشکر سایبری در حوزه فضای مجازی

جابری انصاری اذعان کرد: سرویس‌های اطلاعاتی دنیا با اشراف کامل در حوزه فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای فعالیت و مطالبی را مطرح می‌کنند که در فضای مجازی ما نیز منتشر می‌شود. ما نیز برای حفظ امنیت نظام و اقتدار خود باید اقداماتی از قبیل هوشمند وارد کردن اطلاعات و جریان سازی هوشمندانه و آگاهانه در حوزه فضای مجازی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در صورت تحقق این امر می‌توانیم بگوییم نمره ما در این زمینه قابل قبول است، در غیر این صورت در این میدان بازنده هستیم. مسئولین باید در برابر مردم پاسخگو باشند و پاسخ‌های منطقی و امیدآفرین به آنها ارائه دهند. با توجه به اینکه مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی باید دردها و مشکلات آنها را از مسئولین مطالبه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مطرح کرد: جشنواره بصیرت مجازی یک اقدام نوین و البرز جزو استان‌هایی است که به این حوزه وارد شد. حرکت خوبی در این زمینه آغاز شده که باید آن را ارتقا ببخشیم اما ضرورت ایجاد لشکر سایبری در حوزه فضای مجازی به شدت احساس می شود و باید به آن توجه کرد تا جوانان و مخاطبان فضای مجازی از این خطر مصون بمانند.

جابری انصاری با اشاره به نزدیکی استان البرز به پایتخت کشور و استراتژیکی بودن آن، خاطرنشان کرد: خواهش ما از اصحاب رسانه این است که در زمینه تشکیل لشکر سایبری و فعالیت در حوزه فضای مجازی به ویژه در خصوص انتخابات که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست، برنامه ریزی های لازم را داشته و مانند همیشه پیروز میدان مبارزه با تهدیدات دشمنان باشند.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25409

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.