• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
11
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:

زمین بازی به سمت فضای مجازی رفته است/ ضرورت پاسخگویی به تهاجمات در همین فضا

  • کد خبر : 25411
  • 27 دی 1402 - 15:04
زمین بازی به سمت فضای مجازی رفته است/ ضرورت پاسخگویی به تهاجمات در همین فضا
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: امروز زمین بازی به سمت فضای مجازی رفته است و هر کس در این فضا خوب بازی کند پیروز میدان است پس ما نیز باید در همین فضا با دقت و هوشیاری پاسخگوی تهاجمات این گروه ها باشیم.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، علی نوروزی، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز امروز در آیین اختتامیه جشنواره بصیرت مجازی که با حضور مسئولان این اداره کل و اصحاب رسانه در سالن گفت وگوی این اداره کل برگزار شد، گفت: در این اداره کل طرح های فرهنگی و هنری مطرح و تصویب شده و با مشارکت موسسات فرهنگی و هنری اجرا می شود.

وی ادامه داد: این طرح ها در راستای اهداف و سیاست های وزارتخانه است که دو طرح آن به تصویب رسیده که یکی از آنها در حوزه رسانه و فضای مجازی بوده است و امیدواریم در سال های آینده طرح های خوبی در حوزه رسانه داشته باشیم تا بتوانیم برنامه های رسانه ای را پوشش دهیم.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در خصوص ضرورت نامگذاری این جشنواره به نام بصیرت مجازی توضیح داد: وقتی صحبت از فضای مجازی می شود صرفا منظور فضای رسانه مجازی نیست و موارد دیگری را نیز شامل می شود. بسیاری از فعالیت های صورت گرفته در حوزه مجازی رسانه ای نیستند اما مفهوم رسانه را متبادل می کنند.

نوروزی بر نقش و جایگاه اصحاب رسانه در پرداخت به این فضا را مهم دانست و بیان کرد: امروز موضوعاتی مانند جنگ غزه، حادثه تروریستی در کرمان و شیراز، تورم و گرانی، انتخابات و … در کشور و در سطح بین الملل اتفاق می افتد که نحوه پرداختن اصحاب رسانه به این موضوعات بسیار مهم است و می تواند تاثیر فراوانی در تغییر افکار و اذهان عمومی داشته باشد.

وی اذعان کرد: امروز می بینیم فضای مجازی قدرت بالا و سهم بسیاری در تاثیرگذاری بر اذهان مردم را به خود اختصاص داده است به گونه ای که زمین بازی به سمت فضای مجازی رفته و گروه هایی که می خواهند به اهداف خود برسند چه در درون و چه در مقابل نظام، اگر بتوانند به خوبی درون این زمین بازی کنند، پیروز میدان هستند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: بنابراین وقتی دشمنان در این زمین بازی می کنند و هدف آنها تاثیرگذاری و جهت دهی به افکار عمومی است ما نیز باید در همین فضا به خوبی و با دقت و هوشیاری پاسخگوی تهاجمات این گروه ها باشیم و اجازه ندهیم اقدامی علیه این نظام و انقلاب داشته باشند و به پیروزی برسند.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25411

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.