• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
30
با حکم معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش؛

حمید مسعودی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان البرز شد

  • کد خبر : 25591
  • 03 بهمن 1402 - 21:58
حمید مسعودی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان البرز شد
طی حکمی از سوی معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمید مسعودی به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز منصوب شد.

به گزارش دیده بان البرز، حمیدرضا خان محمدی، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، طی حکمی حمید مسعودی را به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز منصوب کرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این حکم آورده است:

«امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیگیری سیاست های رئیس جمهور محترم، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردمی سازی»، «پاک دستی و فسادستیزی»، «قانون مداری» دولت مردمی، عنایت به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، برنامه زیرنظام تامین فضا، تجهیزات و فناوری موفق و موید باشید.

گفتنی است حمید مسعودی، از بدنه خانواده بزرگ نوسازی مدارس استان البرز است که پیش از این در دو دوره  قریب به پنج سال به عنوان معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس البرز بوده و همچنین ۱۳ سال سابقه مدیریت تخصصی در حوزه سازه این اداره کل را در بدو تأسیس استان البرز در کارنامه خود دارد.

شایان ذکر است، پیش از این، «محسن پورگلیان» به مدت ۲۲ ماه سکاندار اداره کل نوسازی مدارس استان البرز بود که کارنامه درخشانی در حوزه گسترش فضاهای آموزشی استان را از خود به جای گذاشت. در این مراسم از زحمات وی نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25591

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.