• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
9
مدیرکل صمت استان البرز اعلام کرد:

رشد ۶۳ درصدی ارائه تسهیلات به واحدهای اقتصادی استان البرز

  • کد خبر : 25594
  • 04 بهمن 1402 - 2:00
رشد ۶۳ درصدی ارائه تسهیلات به واحدهای اقتصادی استان البرز
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به مجموع میزان تسهیلات بانکی ارائه شده به فعالان اقتصادی استان توضیح داد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 63 درصدی را نشان می دهد.

به گزارش دیده بان البرز، محمدرضا انصاری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: از ابتدای امسال، از مجموع ۲۰۶ مصوبه پرداخت تسهیلات رونق تولید، ۷۷ فقره به ارزش یک هزار و ۴۲۱ میلیارد تومان عملیاتی شده و ۶۴ پرونده نیز مراحل تکمیلی خود را طی می کنند.

وی ادامه داد: براساس گزارش ارائه شده از سوی بانک های عامل استان، طی همین مدت، سه هزار و ۹۴۸ فقره تسهیلات مستقیم به ارزشی بالغ بر ۳۲ هزار و ۶۳۸ میلیارد تومان نیز از محل منابع داخلی بانک ها به واحدهای صنفی و صنعتی استان که متقاضی تامین نقدینگی بوده اند، پرداخت شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به مجموع میزان تسهیلات بانکی ارائه شده به فعالان اقتصادی استان توضیح داد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۶۳ درصدی را نشان می دهد. تلاش می کنیم تا پایان امسال این تسهیلات را با هدف ساماندهی و جهت بخشی مناسب به سوی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هدایت کنیم.

انصاری با تاکید بر بهبود سهم تسهیلات رونق تولید اذعان کرد: پرداخت تسهیلات بانکی در قالب سرمایه ثابت از دیگر اولویت های این اداره کل است تا از این طریق بتوانیم شرایط را برای تکمیل طرح های جدید صنعتی به ویژه مواردی که دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد هستند، فراهم کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25594

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.