• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
6

نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و برقی در البرز افتتاح شد

  • کد خبر : 26092
  • 24 بهمن 1402 - 20:11
نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و برقی در البرز افتتاح شد
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز از افتتاح نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه و وسایل برقی به عنوان یکی از نمایشگاه‌های اولیه تخصصی در سایت نمایشگاه بین المللی البرز خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، محمد انصاری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز عصر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه و وسایل برقی استان البرز گفت: با توجه به جوان بودن البرز، نمایشگاه بین المللی استان با هدف برپایی نمایشگاه‌های تخصصی که مصوبه کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی را دارد احداث شده و بر این اساس هرگونه نمایشگاه تخصصی باید در محل نمایشگاه بین المللی برپا شود و برگزاری هرگونه نمایشگاه تخصصی در خارج از این سایت ممنوع است.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه با نمایشگاه‌های فصلی و مناسبتی متفاوت است و فعالان حوزه‌های صنفی و تولیدی صنعتی استان باید این دو موضوع را تفکیک کنند زیرا نمایشگاه‌های تخصصی تفاوت هویتی با نمایشگاه‌های مناسبتی و فصلی دارند. آنچه در نمایشگاه‌های بهاره و عرضه مستقیم انجام می‌شود عرضه مستقیم مایحتاج و ضروریات مردم است اما در نمایشگاه تخصصی عمده هدف، نمایش و عرضه توانمندی‌های تولیدی داخل استان و کشور است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز عنوان کرد: هم استانی‌ها با حضور در نمایشگاه بین المللی از توانمندی‌های استان و کشور مطلع و در خرید مایحتاج ازدواج از این امکان بهره مند شوند. نمایشگاه تخصصی جهیزیه و ازدواج آسان بر اساس تقویم نمایشگاهی مندرج در سامانه توسعه و تجارت ایران برگزار می‌شود و دارای مبنای قانونی است. این نمایشگاه به عنوان یکی از نمایشگاه‌های اولیه تخصصی در سایت نمایشگاه بین المللی البرز افتتاح شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26092

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.