• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
6
امام جمعه کرج در دیدار با جانبازان؛

صبوری جانبازان باید در جامعه منعکس شود

  • کد خبر : 26111
  • 24 بهمن 1402 - 22:30
صبوری جانبازان باید در جامعه منعکس شود
امام‌جمعه کرج در دیدار با دو تن از جانبازان دوران دفاع مقدس گفت:‌ ما از صبر و تحمل شما درس صبر، استقامت، ایثار و پایداری می گیریم اما این درس باید در جامعه منعکس شود تا آثار آن برای آیندگان نیز باقی بماند.

به گزارش دیده بان البرز، در راستای طرح علمداران حماسه آیت ‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مناسبت میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز با جانبازان سرافراز ۷۰ درصد «حسن پرهیزکار» و «مهرداد سرخوش» دیدار و از آنان تجلیل کردند.

امام جمعه کرج در این دیدارها ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به صبر جانبازان در برابر جراحت های دوران جانبازی، گفت: گرفتاری ها و ابتلائات یک نوع درس آموزی دارد و برای اطرافیان درس آموزی دیگر که هر یک اثرات خود را دارند و باعث رشد و اعتلای شما می شوند.

وی هدف از این دیدارها را ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و تجلیل از ایثارگران عنوان کرد و افزود: ما به دیدار ایثارگران مشرف می شویم تا از این دیدارها بهره و نور بگیریم و به وظایف خود نیز عمل کنیم. طی چند سال اخیر این دیدارها به صورت منظم انجام شده و دیدار با جانبازان ۷۰درصد، خانواده های دو شهید به بالا و آزادگانی که بالای پنج سال اسارت دارند انجام شده است.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه ادامه دیدارها نیز در ماه های آینده صورت خواهد گرفت خطاب به جانبازان، ایثارگران و آزادگان گفت: ما از صبر و تحمل شما درس صبر، استقامت، ایثار و پایداری می گیریم اما این درس باید در جامعه منعکس شود تا آثار آن برای آیندگان نیز باقی بماند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26111

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.