• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
15
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز:

اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در استان البرز

  • کد خبر : 26134
  • 28 بهمن 1402 - 12:10
اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در استان البرز
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در استان خبر داد و گفت: اجرای سه ماهه این طرح از ۱۷ بهمن جاری آغاز شده و تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد.

به گزارش دیده بان البرز، عبدالله دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از اجرای طرح «فجرانه» کالابرگ الکترونیکی در البرز خبر داد و گفت: در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه بگیر، مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی برای خانوار دهک های اول تا هفتم درآمدی از ۱۷ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در استان البرز آغاز شده است.

وی با اشاره به آغاز اجرای سه ماهه این طرح از ۱۷ بهمن جاری و ادامه آن تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه داد: بر این اساس همه خانوارهای دهک های اول تا هفتم مشمول دو میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار خرید (به ازای هر نفر) برای ۱۱ قلم کالا می شوند. مبلغ فوق، ۱۷ بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شده و افراد واجد شرایط تا سه ماه آینده می‌توانند با مراجعه با فروشگاه‌های مجاز، نسبت به خرید اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بیان کرد: در این طرح یک سبد ۱۱ قلم خوراکی برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین های ضروری برای هر فرد با قیمت روز از محل یارانه جدید دولت تأمین می شود. قیمت روز سبد مشتمل بر ۱۱ قلم هفت میلیون و ۵۰۷ هزار و ۴۳۰ ریال بوده که خانوار دهک های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ به مبلغ سه میلیون و ۵۲۳ هزار ریال را پرداخت کنند.

دارایی با اشاره به اینکه مابه التفاوت قیمت سال قبل تا قیمت روز به مبلغ چهار میلیون و ۵۰۲ هزار و ۲۰۰ هزار ریال از محل یارانه جدید دولت تأمین می شود مطرح کرد: دهک های یک تا هفت مشمول اعتبار جدید بوده و یارانه بگیران این دهک ها می توانند با مراجعه به فروشگاه های عضو طرح کالابرگ الکترونیکی نسبت به خرید اقلام اساسی و بهره مندی از این حمایت تشویقی اقدام کنند.

به گفته وی، متقاضیان می توانند با مراجعه به فروشگاه های طرف قرارداد شامل فروشگاه های خرد و زنجیره ای افق کوروش، جانبو، هفت، دیلی مارکت، گندم، هایپرفامیلی، وال مارکت، محسن، مینومارت، ترقی و فروشگاه های اینترنتی اسنپ و دیجی کالا نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند. کالاها در فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی توزیع می‌شود و کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* میزان اعتبار باقی‌مانده را برای کالا برگ به شما نشان می‌دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اظهار کرد: شهروندان نگرانی بابت محدویت زمانی در استفاده از این طرح نداشته باشند و تا پانزدهم هر ماه فرصت دارند که با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز نسبت به خرید اقلام اقدام کنند. پس از اعلام اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تصور اینکه طرح محدود به ۱۷ بهمن و یا دهه فجر است، موجب بروز ازدحام در برخی فروشگاه‌ها و سردرگمی برخی شهروندان شد، که انتظار می‌رود مردم بدون نگرانی و در زمانی مناسب نسبت به خرید کالاهای اساسی مورد نیاز خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26134

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.