• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
11
عضو شورای اسلامی شهر کرج خبر داد؛

نوسازی و بازسازی ۷۵ ایستگاه اتوبوس در کرج

  • کد خبر : 26259
  • 07 اسفند 1402 - 18:34
نوسازی و بازسازی ۷۵ ایستگاه اتوبوس در کرج
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: با تذکرات و پیگیری های مستمر تا به امروز 55 ایستگاه اتوبوس در کرج نوسازی یا بازسازی شده و 20 ایستگاه دیگر نیز تا پایان سال جاری تجدید می شود.

به گزارش دیده بان البرز، علیرضا رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج پیرو تذکر و نطق در صحن شورا مبتنی بر اینکه «ایستگاه‌های اتوبوس کرج در شأن شهروندان نیست» و در تیرماه سال جاری مخابره شد، گفت: در بودجه سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۰ میلیارد تومان جهت بازسازی، توسعه و تجهیز ایستگاه‌های اتوبوس اختصاص داده شد.

وی ایستگاه های اتوبوس در کرج را زیبنده شهروندان ندانست و با تاکید بر اینکه شهرداری نسبت به طراحی جدید، ساخت، نوسازی و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس سطح شهر اقدام کند ادامه داد: به دلیل عدم توجه و نظارت کافی در حوزه حمل و نقل همگانی در سازمان حمل بار و مسافر طی سالیان گذشته تعداد کثیری از ایستگاه های اتوبوس سطح شهر فرسوده و غیرقابل استفاده شده بودند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: با تذکرات و پیگیری های مستمر تا به امروز ۵۵ ایستگاه نوسازی و یا بازسازی شده است و ۲۰ ایستگاه دیگر تا پایان سال جاری تجدید و جهت ارائه خدمات و رفاه حال شهروندان به ناوگان حمل و نقل استان اضافه می شود.

رحیمی در پایان یادآور شد: ردیف پروژه بهسازي، بازسازي وزيبا سازي پايانه ها، ايستگاه ها و پارك سوارها در سطح شهر در بودجه ۱۴۰۳ پادار شده و انتظار می رود مدیریت شهری در بازسازی و زیباسازی ایستگاه ها تمام تلاش خود را در سال آتی نیز به کار گیرد تا رضایت شهروندان محقق شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26259

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.