• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
5
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تاکید کرد؛

انتظارات بالایی از هیات دوچرخه سواری داریم

  • کد خبر : 26268
  • 07 اسفند 1402 - 19:46
انتظارات بالایی از هیات دوچرخه سواری داریم
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه دوچرخه سواری رشته‌ای بسیار مفرح و در بُعد همگانی محبوب است، گفت: با توجه به وجود نیروی انسانی توانمند در دوچرخه سواری البرز، انتظارات و توقعات بالایی از هیأت داریم.

به گزارش دیده بان البرز، مجمع سالیانه هیأت دوچرخه سواری استان البرز امروز با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، سرپرست معاونت توسعه امور ورزش، رئیس هیأت استان البرز و اعضای مجمع هیأت در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در ابتدای این مجمع، گزارشی از عملکرد فنی، مالی و تقویم سالیانه بدمینتون استان البرز توسط رئیس هیأت ارائه شد و به تأیید و تصویب اعضای مجمع رسید.

فرزاد فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در این مراسم با بیان اینکه دوچرخه سواری رشته‌ای بسیار مفرح و در بُعد همگانی محبوب است، گفت: با توجه به وجود نیروی انسانی توانمند در دوچرخه سواری البرز، انتظارات و توقعات بالایی از هیأت داریم.

وی با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به بُعد همگانی این رشته مطرح کرد: مجموعه مدیریت شهری می‌تواند کمک شایانی در راستای توسعه و همگانی شدن بیشتر دوچرخه سواری داشته باشد.

فروغی عنوان کرد: تلاش ما بر آن است تا در ورزشگاه‌های مهم و بزرگ استانی فضایی را برای دوچرخه سواری عموم و اجرای همایش‌های مربوط به این رشته برگزار کنیم.

رسول هاشم کندی اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری نیز با اشاره به حضور پررنگ البرزی‌ها در بدنه فدراسیون دوچرخه سواری گفت: حقیقتاً پتانسیل دوچرخه سواری در البرز بسیار بالا و این استان همواره در کنار فدراسیون بوده است.

وی بیان کرد: دوچرخه سواری رشته‌ای است که در توسعه و معرفی ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌های طبیعی مناطق هم اثرگذار است و از این رو انتظار داریم شهرداری‌ها از هیأت استان حمایت کنند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری تأکید کرد: اولین کاری که باید در هیأت‌های استانی انجام شود، بحث ساختارمند شدن هیأت از لحاظ اداری است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26268

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.