• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
5
در اسفند ۱۴۰۲ انجام شد؛

عیدانه ۱۳ میلیاردی حامیان برای فرزندان ایتام و محسنین البرز

  • کد خبر : 26847
  • 07 فروردین 1403 - 1:23
عیدانه ۱۳ میلیاردی حامیان برای فرزندان ایتام و محسنین البرز
حامیان سخاوتمند استان البرز در اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به صورت مستقیم به حساب هشت هزار فرزند نیازمند ایتام و محسنین مورد حمایت این نهاد واریز کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، رضا البرزی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از واریز عیدی ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی حامیان البرزی برای فرزندان ایتام و محسنین مورد حمایت این نهاد در اسفند ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، رشدی معادل ۶۳ درصد داشته است.

وی با بیان اینکه عیدی حامیان به صورت مستقیم به‌ حساب فرزندان ایتام و محسنین واریز شده است بیان کرد:‌ به‌طور میانگین مبلغ یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب حساب هر فرزند معنوی واریز شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با بیان اینکه مبالغ اهدایی حامیان، صرف موضوعات معیشتی، تحصیلی، مسکن، درمان و … توسط خانواده می شود افزود: موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی درگرو مشارکت و همکاری بیش‌ از پیش خیران است.

البرزی یادآور شد: خیران و نیکوکاران می توانند برای ثبت نام در طرح اکرام با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان، حمایت یک یا چند فرزند معنوی را بر عهده گیرند و این مبلغ را ماهیانه و به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز کنند.

وی توضیح داد: شهروندان همچنین می توانند در صورت تمایل در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در این اداره‌کل و دفاتر امداد در سراسر استان و نیز ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26847

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.