• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
13
وزیر کشور مطرح کرد؛

تعریف ۵۶۰۰ پروژه در البرز با بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار

  • کد خبر : 29123
  • 31 خرداد 1403 - 10:43
تعریف ۵۶۰۰ پروژه در البرز با بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
وزیر کشور گفت: 5 هزار و 600 پروژه با بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان در سطح استان البرز تعریف شده که بخشی از آن‌ها تکمیل شده و بخشی دیگر در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، احمد وحیدی، وزیر کشور عصر چهارشنبه در آیین افتتاح پروژه ادامه بلوار شهید ناصربخت ضمن قدردانی از همه کسانی که به عنوان خدمتگزاران مردم در استان البرز تلاش می‌کنند، گفت: شهر کرج و استان البرز را با تعدد پروژه های ارزشمندی که در دستور کار بوده و بخش زیادی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده اند می‌شناسیم.

وی خدمت به مردم را از بزرگ‌ترین نعمات الهی دانست و مطرح کرد: افتتاح پروژه‌های شهری بسیار مهم و راهگشاست و گاهی گره از مشکلات ساکنین یک محل باز می‌کند و گاهی هم جمعیت بیشتری از شهروندان را پوشش می‌دهد. ما مدیون مردم هستیم و باید کاری کنیم که رضایت آنها با ارائه خدمات با کیفیت تامین شود.

وزیر کشور با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی در حین خدمتگزاری به مردم توضیح داد: لفظ شهید خدمت نشان می‌دهد می توان خدمت کرد و در خدمت شهید شد؛ ما باید شهادت را در خدمت بجوییم. در حال حاضر ۵ هزار و ۶۰۰ پروژه در سطح استان البرز با بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تعریف شده که بخشی از آن‌ها تکمیل شده و بخشی دیگر در حال انجام است.

وحیدی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات دولت چهاردهم قرار داریم، ادامه داد: انتخابات ادامه راه شهید رئیسی است و باید با تمام توان بکوشیم که این راه ادامه پیدا کند زیرا خداوند کسی که این راه را پذیرفت را نزد خود برد. این راه باید ادامه پیدا کند که امیدواریم انتخابات پیش رو هم به گونه‌ای پیش برود که این راه ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=29123

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.