• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
8

مسئولان حق گردن‌کشی برای مردم ندارند

  • کد خبر : 29159
  • 02 تیر 1403 - 12:52
مسئولان حق گردن‌کشی برای مردم ندارند
نائب ‌‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: مسئولان حق گردن‌کشی برای مردم ندارند و باید مانند شهید رئیسی در برابر مردم خاضع و خاشع باشند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا رحیمی، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: انتخابات فارغ از هرگونه نگاه سیاسی و کنش اجتماعی برای یک کشور اقتدار به همراه دارد و کسی که میل به اقتدار و آبروی کشورش داشته باشد در انتخابات شرکت می‌کند و هر کسی که به هر دلیلی انتخابات را تحریم کند، این عدم مشارکت در انتخابات چیزی جز خیانت به وطن، خاک و ناموس خود نیست.

وی مطرح کرد: در مورد کاندیداها باید سراغ گزینه‌ای رفت که در مسیر و جریان شعار‌های انقلاب و امامین انقلاب باشد. به گفته مقام معظم رهبری که می‌فرمایند ما به قله نزدیک هستیم، اگر افراد چشم‌های خود را بمالند و عینک خود را تمیز کنند شواهد این امر را به وضوح می‌بینند. حضور در مناسبت‎‌های مذهبی، ملی و اجتماعات، پویایی و زنده بودن مردم را می‌رساند.

رحیمی با بیان اینکه زنده‌بودن مردم در کنار مسئولان اجرائی می‌تواند موجب فتح هرچه زودتر قله شود، افزود: قسمتی از انتخابِ یک گزینه خوب در مسیر شعار امامین انقلاب توسط شهید رئیسی اتفاق افتاد و رهبری نیز در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) فرمودند که این عرض ارادتی که مردم به پیکر ۶ شهید داشته‌اند، عملیاتی شدنش به رویکرد رفتار جهادی، خدمت، نوکری و تواضع این شهید بزرگوار در مقابل مردم است.

نائب ‌‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج متذکر شد: مسئولان حق گردن‌کشی برای مردم را ندارند و باید در دستگاه خود به حق‌طلبی و دعوا بپردازند اما برای مردم نه، در برابر مردم، باید این تواضع و کار کردن اتفاق بیفتد، مردم جز کار و کار هیچ چیز نمی‌خواهند. اگر برای مردم و رفع مشکلات آنان کار کنیم تحریم بی‌اثر می‌شود، مردم رضایت دارند و خوشحال می‌شوند، فساد به حداقل می رسد و این کار و پیشرفت ها خدعه دشمن را بی تاثیر می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=29159

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.