• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
8
دیده بان البرز گزارش می دهد

همه با هم برای ایران قوی

  • کد خبر : 29169
  • 02 تیر 1403 - 18:50
همه با هم برای ایران قوی
با عبور از خیابان های پرهیاهوی این شهر و مشاهده بیلیوردهایی با موضوع انتخابات بیش از پیش نزدیک شدن به این رویداد مهم را لمس و به نوعی احساس غرور می کنیم از اینکه بار دیگر در تعیین سرنوشت این سرزمین پهناور سهیم و دخیل خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، هوش و ذکاوت خاصی نمی خواهد که بدانیم این روزها صدای پای سرنوشت ایران اسلامی آرام آرام به گوش می رسد، در و دیوار شهر، برنامه های تلویزیونی، فضای مجازی، زمزمه های مردم در گوشه و کنار این شهر، همه و همه خبر از رویدادی مهم در کشور دارد که می تواند سرنوشت یک کشور و یک ملت را تعیین کند.

با عبور از خیابان های پرهیاهوی این شهر و مشاهده بیلیوردهایی با موضوع انتخابات بیش از پیش نزدیک شدن به این رویداد مهم را لمس و به نوعی احساس غرور می کنیم از اینکه بار دیگر در تعیین سرنوشت این سرزمین پهناور سهیم و دخیل خواهیم بود. در این میان، هنرنمایی انگشتان پرتوان هنرمندان البرزی نیز زیبایی خاصی به این خیابان ها بخشیده است.

نگاه ظریف مخاطبان این بیلبوردهای تبلیغاتی و پیام ها و اظهار نظرهای آنان ما را بر آن داشت تا به میان مردم برویم و نظرات آنها را در این باره جویا شویم. به آقای میانسالی که روی یکی از صندلی های پارک نشسته نزدیک می شوم و از او سوال می کنم که آیا بیلبوردهای تبلیغات انتخابات را در سطح شهر دیده است؟ پاسخش منفی است.

به یکی از بیلبوردها که حوالی یکی از میادین اصلی شهر نصب شده است، نزدیک می شوم و نظرات عابران را جویا می شوم، جوانی با موهای بلند، پیراهن نقش دار و شلوار جین زاپ دار را مخاطب سوالم قرار می دهم و از پاسخش متوجه می شوم که تصورش این است که این بیلبورد متعلق به یکی از کاندیداهاست اما با توضیحات من متوجه می شود که این یک دعوت همگانی است.

هوشمندی و ذکاوت و استفاده از زبان هنر در این طراحی ها، نظر یکی از بانوانی است که نظاره گر یکی دیگر از این بیلبوردهاست. او ادامه می دهد: ذهن همه ما به طراحی های همیشگی و تقریبا کلیشه ای و شعاری عادت کرده و کمتر به طرح های مفهومی فکر می کنیم اما طراحی های جدید ذهن را به چالش می کشد و بینندگان را به فکر وا می دارد.

آقای میانسالی که به گفته خودش به تازگی بازنشسته شده و پخته تر به نظر می رسد، ضمن قدردانی از این طراحی ها و همکاری سازمانها و ادارات دولتی در این کمپین های انتخاباتی زیبا و تاثیرگذار، بیان می کند: در نگاه اول تصور کردم آقای … در این شهر اقدام به تبلیغات در سطح شهر کرده اما با نگاهی دقیق تر متوجه شدم این یک دعوت همگانی برای شرکت در رویداد پیش روست.

رای برای ایران، اقتدار، امنیت، اثرگذاری، پیشرفت و آبادانی جملات تاثیرگذاری هستند که در نگاه اول چشم ها را به سوی خود خیره می کنند. امیدواریم با توجه به این واژه های پرمعنا، مشارکت آحاد مردم جامعه نیز افزایش یابد و اصلح ترین فرد سکاندار حساس ترین جایگاه این کشور شود.

هنوز ردپای خدمات شهید جمهور، آیت الله رئیسی در جای جای این مرز و بوم باقی است و مردم از رئیس جمهور آینده انتظار دارند همان مسیر ادامه داشته و خدمات لازم با همان کیفیت و سرعت به آنها ارائه شود. مردم دیگر طاقت انتظار پروژه های بلند مدت، ۵ ساله، ۱۰ ساله و بعضا بیش از ۲۰ سال را ندارد زیرا سه سال کسی خادمی این ملت را بر عهده گرفت که در طی سه سال مدیریت خود بیش از ۴۰ سال گذشته کار کرد.

وعده ما: ۸ تیرماه پای صندوق های رای

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=29169

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.