• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
12
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

زیر سوال بردن دستاوردهای دولت سیزدهم به نفع هیچ یک از نامزدها نیست

  • کد خبر : 29193
  • 03 تیر 1403 - 16:52
زیر سوال بردن دستاوردهای دولت سیزدهم به نفع هیچ یک از نامزدها نیست
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: زیر سوال بردن دستاوردهای دولت سیزدهم به نفع هیچ یک از نامزدها نیست زیرا مردم فهیم کشور تخریب دولت را نمی پذیرند، بنابراین اگر کسی به دنبال این امر باشد، کاری عبس و بیهوده می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، غلامرضا درکتانیان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز صبح یکشنبه در چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه تمام تلاش خود را در راستای رفع مشکلات اصحاب رسانه به کار می گیرم، گفت: رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی، نقش بی بدیل و غیر قابل انکاری در افزایش نشاط جامعه و تشویق مردم برای حضور پای صندوق های رای جهت انتخاب اصلح ترین افراد دارند.

وی با اشاره به نقش اساسی و کلیدی اصحاب رسانه در شناخت و داوری نامزدهای اصلح نسبت به وعده و وعیدهای انتخاباتی و ارائه برنامه های خود به مردم اذعان کرد: هر که مردم را ناامید کند، برای دشمن کار می کند. امروز برای ما کاری مهمتر از انتخابات و افزایش مشارکت مردم نیست و استفاده از ظرفیت همگانی و حداکثری بدین منظور و آگاهی دادن به مردم و سلامت انتخابات حائز اهمیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: رسانه تراز نقش مهمی در شکل دهی جریان های فکری جامعه، مطالبه گری اجتماعی، مشارکت حداکثری مردم، افزایش سطح آگاهی و ترغیب مردم به انتخاب اصلح دارد. زیر سوال بردن دستاوردهای دولت سیزدهم به نفع هیچ یک از نامزدها نیست زیرا مردم فهیم کشور تخریب دولت را نمی پذیرند، بنابراین اگر کسی به دنبال این امر باشد، کاری عبس و بیهوده می کند.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=29193

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.