• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
5
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز عنوان کرد؛

بهره مندی مددجویان کمیته امداد از ظرفیت برنامه های اوقات فراغت مساجد

  • کد خبر : 29785
  • 02 مرداد 1403 - 12:52
بهره مندی مددجویان کمیته امداد از ظرفیت برنامه های اوقات فراغت مساجد
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز گفت: در قالب تفاهم نامه همکاری بهره مندی از ظرفیت برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز در نظر گرفته می شود. 

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در نشست هم اندیشی و هم افزایی با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان که با محوریت مرکز نیکوکاری مسجد امام صادق (ع) کرج برگزار شد، بر غنی سازی برنامه های اوقات فراغت به عنوان یکی از مهمترین رویکردهای مسجد محور تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه های فرهنگی هنری مبتنی بر این اقدام اجرا می شود، عنوان کرد: بر این اساس بهره مندی از ظرفیت برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در قالب تفاهم نامه همکاری در نظر گرفته می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به ضرورت هم افزایی و هم اندیشی دینی با رویکرد مسجد محوری اعلام کرد: مرکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در کنار کانون های فرهنگی هنری مساجد همواره فعالیت های موثری داشته است که انتظار می رود در گام های آینده نیز شاهد تحولات چشمگیری در این زمینه باشیم.

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت ثبت کلاس های اوقات فراغت در سامانه بچه های مسجد مطرح کرد: اعضا و متقاضیان کلاس های اوقات فراغت با مراجعه به مسجد محل که از کانون فرهنگی هنری مسجد برخوردار باشد و همچنین سامانه بچه های مسجد می توانند کلاس های ثبت شده را مشاهده کنند و از آن بهره مند شوند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز از انعقاد تفاهمنامه همکاری با اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با هدف تقویت بنیه عملی، فرهنگی، معرفتی دانش آموزان تحت پوشش خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای طرح آرمان ۲ با رویکرد رسانه ای از دیگر برنامه های قابل ذکر است که اجرا می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=29785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.