• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

ملت ایران با اقتدار در برابر تهدیدات دشمن می ایستد

  • کد خبر : 3010
  • 17 دی 1399 - 13:17
ملت ایران با اقتدار در برابر تهدیدات دشمن می ایستد
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امروز کشور ما در اوج تهدیدها و تحریم ها به سر می برد اما باید به دنیا ثابت کنیم این ملت قدرتمند است و در برابر این تهدیدها مقاومت می کند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار محمد حسین سپهر، جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور در آیین افتتاحیه اولین خط ملت بلون با فیلترینگ ۹۵% در سطح کشور که با حمایت و هدایت سازمان بسیج اصناف و بازاریان در شهرک صنعتی اشتهارد راه اندازی شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: امروز کشور ما در اوج تهدیدها و تحریم ها به سر می برد اما باید به دنیا ثابت کنیم این ملت قدرتمند است و در برابر این تهدیدها مقاومت می کند.

وی با تاکید بر مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر تهدیدات و تحریم های دشمن اذعان کرد: این ملت در اوج سختی ها و مشکلات روی پای خود می ایستد، این انقلاب را حفظ می کند، مبارزه را ادامه می دهد و علاوه بر تامین نیازها در تمامی عرصه ها، با هر تهدید امنیتی، دفاعی، زیستی، فرهنگی و اقتصادی مقابله می کند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار کرد: امروز در دنیای مدعی علم، ثروت، قدرت، بهداشت و درمان، صنعت و تجهیزات در حالی که در قلب اروپا و آمریکا در برابر ویروس کرونا زانو زده اند و با وجود قرنطینه های سختگیرانه نظامی و برخوردهای خشن امنیتی و انتظامی، آمار کشته های آن ها بیش از پیش بینی های WHO است، کشور ما با کنترل ویروس و کاهش آمار، برآوردهای آن ها را بر هم زده است.

سپهر با اشاره به سخنان دکتر حریرچی در جلسه وزارت بهداشت و درمان و پیش بینی WHO در چند ماه گذشته مبنی بر افزایش آمار کشته های ویروس کرونا تا یک هزار و ۲۰۰ نفر در روزهای پایانی پاییز و اوایل زمستان، بیان کرد: امروز مشاهده می کنیم که به فضل خداوند این آمار از رقم پیش بینی شده بسیار کمتر بوده و به چهار پنچم کاهش پیدا کرده است.

وی مطرح کرد: امروز بیش از ۷۵ درصد از حجم مراجعین مبتلایان به این بیماری به بیمارستان های کشور کاهش پیدا کرده و این جز به لطف خدا، برکت امام زمان (عج) و هدایت مقام معظم رهبری و همت مسئولان میسر نمی شد؛ ما دستان پزشکان، پرستاران و مردان غیور عرصه بهداشت و درمان و تجهیزات پزشکی که در این مدت خالصانه در خط مقدم مقابله با این ویروس فداکاری کردند را می بوسیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور بسیج را نهادی مردم پایه و تحت امر مقام معظم رهبری دانست و اذعان کرد: از اسفند ماه سال گذشته توفیق داشتیم در کنار فعالان عرصه بهداشت و درمان بودن را تجربه کنیم و تا زمان ریشه کنی این ویروس نیز با تمام قوا در کنار آن ها می مانیم و از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

سپهر ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی خط ملت بلون خواستار تفکر و توجه ویژه مسئولان به صنایع بالادستی و تکثیر خطوط تولید شد و تاکید کرد: باید چشم انداز تولید گرانول و مواد موردنیاز این صنعت برای تولید داخل و حتی صادرات به خارج از کشور تا افق های دوردست بالا برده شود.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ادامه داد: تاکنون راه اندازی کارگاه های تولید ماسک موجب شده برای قریب به ۲۰ هزار نفر اشتغال ایجاد شود که این عدد باید به ۲۰۰ هزار نفر برسد؛ باید تلاش کنیم علاوه بر ایجاد اشتغال و امید در کشور، ماسک های استاندارد تولید داخل را به دنیا صادر کنیم که در این زمینه هر کمکی لازم باشد انجام می دهیم.

سپهر با تاکید بر ارتقای کیفیت و رعایت حقوق شهروندی و با اشاره به فرمایشات بزرگان دینی مبنی بر ارتباط افزایش برکت و کاهش قیمت ها اذعان کرد: مردم ما مستحق خدمات و توجهات بیشتری هستند لذا از نظر قیمت گذاری رعایت موارد لازم صورت گیرد تا جایی که الگویی برای سایرین شود. بسیج هم بر اساس فرامین رهبری تسهیل گری، حمایت و پشتیبانی و مشکلات را پیگیری می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=3010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.