• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
0

برپایی دومین نمایشگاه صنعت منظر کشور به میزبانی کرج

  • کد خبر : 32347
  • 07 مهر 1403 - 16:15
برپایی دومین نمایشگاه صنعت منظر کشور به میزبانی کرج
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از برپایی دومین نمایشگاه صنعت منظر کشور در پارک شهید چمران کرج خبر داد و گفت: این نمایشگاه از اول تا چهارم آبان ماه برپاست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا عاقلی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، از برپایی دومین نمایشگاه صنعت منظر کشور در سالن نمایشگاهی پارک شهید چمران کرج خبر داد و گفت: این نمایشگاه از اول تا چهارم آبان ماه برپاست. اولین دوره از این نمایشگاه در سال گذشته در تهران برگزار شد.

وی مطرح کرد: با توجه به اینکه کلانشهر کرج در گذشته به باغشهر ایران معروف بود، تصمیم گرفتیم دومین نمایشگاه صنعت منظر کشور را در این شهر برگزار کنیم تا تمامی همکاران، مجریان و پیمانکاران این حوزه بتوانند دستاوردهای جدید صنعت سیما و منظر کشور و تکنولوژی های مورد استفاده در این صنعت را مشاهده کنند و با آنها آشنا شوند تا بتوانیم به ارتقای سطح کیفی فضای سبز و منظر شهری کمک کنیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اضافه کرد: برخی از این تکنولوژی ها و امکانات موجود در این حوزه مورد استفاده قرار می گیرند اما بعضی از آنها مورد غفلت واقع شده اند یا به صورت صددرصد از آنها استفاده نشده است. پس از آشنایی با این تکنولوژی ها و امکانات، استفاده از آنها را در دستورکار قرار می دهیم و از سال های آینده بر اساس نیاز شهر از آنها استفاده می کنیم.

عاقلی با اشاره به اینکه در کنار نمایشگاه صنعت منظر کشور، دوره های آموزشی تخصصی نیز برگزار می شود، در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی در پارک ایران کوچک بیان کرد: درصدد هستیم تا پایان سال جاری سلسله برنامه هایی را به مناسبت های مختلف در این پارک برگزار کنیم که نزدیکترین برنامه به مناسبت روز حافظ اجرا می شود.

لازم به ذکر است در پایان این نشست، از پوستر دومین نمایشگاه صنعت منظر کشور رونمایی شد.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

عکاس: اکبر علاقه بندی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=32347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.