• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
2
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز مطرح کرد؛

ارسال ۲۶۳ اثر به دبیرخانه کنگره ملی شعر و داستان «در مسیر روح‌الله»

  • کد خبر : 32457
  • 08 مهر 1403 - 14:21
ارسال ۲۶۳ اثر به دبیرخانه کنگره ملی شعر و داستان «در مسیر روح‌الله»
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز از ارسال ۲۶۳ اثر به دبیرخانه کنگره ملی شعر و داستان «در مسیر روح‌الله» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، آئین بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس و اختتامیه کنگره ملی در مسیر روح الله عصر پنجشنبه پنجم مهرماه به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز با مشارکت حوزه هنری استان در هیئت انصار الامام (ره) رزمندگان کرج برگزار شد.

علی معدنی‌پور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد حماسه دفاع مقدس گفت: یاد و خاطره رزمندگانی را گرامی می‌داریم که با توکل به خدا و توسل به اهل‌بیت در کارزاری وارد شدند که جز لطف و هدایت الهی نمی‌توانست آنان را به پیروزی نزدیک کند. زمینه‌ساز این هدایت، تحول باطنی بود که آن ها را به انسانیت و خویشتن خویش رهنمون ساخت.

وی افزود: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز در همین راستا کنگره ملی شعر و داستان در مسیر روح‌الله را با را با هدف زنده نگه‌داشتن راه و یاد شهید والامقام شهید مدافع امنیت، سید روح‌الله عجمیان به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار کرد. این کنگره در بخش‌های مختلف نوجوان و بزرگسال و در قالب‌های ادبی شعر، نثر ادبی و داستان طراحی برگزار و با استقبال خوب شاعران و نویسندگان همراه شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز آثار ارسالی به دبیرخانه کنگره ملی شعر و داستان در مسیر روح‌الله را ۲۶۳ اثر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۹۷ اثر مربوط به بخش نثر و داستان و ۱۶۶ اثر مربوط به بخش شعر بود. پس از داوری ۹ اثر انتخاب شد و امروز از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

معدنی پور در پایان ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه معاونت فرهنگی و دبیر محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، حوزه هنری استان البرز، هیئت انصار الامام رزمندگان کرج و داوران این جشنواره گفت: امید است قدردان خون شهدا باشیم و توفیق گام برداشتن در مسیر آن ها را داشته باشیم.

در پایان این مراسم از برگزیدگان کنگره ملی شعر و داستان «در مسیر روح‌الله» تجلیل شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=32457

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.