• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
1
مدیرکل صمت استان البرز:

۲۵۸ فقره پروانه بهره برداری در البرز صادر شد

  • کد خبر : 33248
  • 24 مهر 1403 - 17:39
۲۵۸ فقره پروانه بهره برداری در البرز صادر شد
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در ادامه روند توسعه ای صنعت استان، اداره کل صمت البرز موفق شده از ابتدای سال 1403 تاکنون، برای 258 واحد صنعتی، پروانه بهره برداری و 201 جواز تاسیس صادر نماید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد انصاری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، اظهار کرد: حجم سرمایه گذاری انجام گرفته در این تعداد واحد صنعتی بالغ بر ۱۳ هزار و ۷۰۶ میلیارد تومان بوده که به صورت مستقیم برای بیش از ۱۶ هزار و ۵۰۶ نفر اشتغالزایی داشته اند.

وی با بیان اینکه در شاخص اشتغالزایی پروانه های صادره، استان البرز رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: در مجموع ۲۵۸ پروانه بهره برداری صادر شده، استان البرز در تعداد پروانه صادره رتبه پنجم و در سرمایه گذاری انجام شده جایگاه پنجم کشوری را از آن خود کرده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اضافه کرد: علیرغم برخی فشارهای تحمیلی خارجی به حوزه تولید کشور، باید اذعان کرد که هنوز بسیاری از صنعتگران با چشم امید به آینده، بسیار پرتلاش تر از پیش گام برداشته و به دنبال حفظ و توسعه شرایط کاری و تولیدی خود هستند.

انصاری خاطرنشان کرد: در همین چارچوب و طی این مدت ۲۰۱ فقره جواز تاسیس برای طرح های مختلف صنعتی استان صادر شده که میزان سرمایه گذاری قابل پیش بینی‌ برای اجرای این مجوزهای صنعتی در استان البرز، بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: ظرفیت اشتغالزایی جوازهای تاسیس استان البرز در ۶ ماهه اول سال جاری، ۹ هزار و ۲۰۰ نفر بوده است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در طول یکسال گذشته، تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در اولویت این اداره کل قرار گرفته و خوشبختانه تعدادی از این واحدها با حضور وزیر صمت، استاندار البرز و سایر مقامات ارشد کشوری مورد افتتاح قرار گرفتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=33248

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.