• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
1
به منظور حمایت از تولید، اشتغال رشد تولید ملی انجام شد؛

تخصیص ۱۲۹۰ میلیارد تومان به استان البرز

  • کد خبر : 33289
  • 25 مهر 1403 - 12:40
تخصیص ۱۲۹۰ میلیارد تومان به استان البرز
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز از تخصیص 1290 میلیارد تومان از محل اعتبارات جزء 3 بند ب تبصره 2 قانون بودجه سال 1403 به منظور حمایت از تولید، اشتغال پایدار و رشد تولید ملی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، فرزین بهنامی فر، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز در در جلسه پیگیری وضعیت پرداختی تسهیلات جزء ۳ و ۴ تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ که با حضور حسین جلیل پیران معاون اقتصادی اداره کل و جمعی از نمایندگان دستگاه های اجرایی استان البرز در محل سالن اجتماعات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز برگزار شد؛ با بیان اینکه ابلاغیه جزء ۳ و ۴ بند ب تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور درخصوص اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال می باشد، افزود: در سال ۱۴۰۳ وام و تسهیلات در قالب تبصره ۲ قانون بودجه و حساب صندوق پیشرفت و عدالت استانی که در بودجه سنوات قبل تحت عناوین تبصره (۱۶) و (۱۸) پرداخت می شد.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات جزء ۳ بند ب تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ استان البرز معادل ۱۲۹۰ میلیارد تومان می باشد که به ۱۴ نهاد حمایتی به عاملیت ۱۶ بانک تخصیص داده شده است. همچنین از محل اعتبارات جزء۴ بند ب تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ استان البرز معادل ۱۴۸۷ میلیارد تومان به ۸ نهاد حمایتی با عاملیت ۲۰ بانک تخصیص داده شده است.

مدیرکل امور اقتصادی ود ارایی استان البرز با تاکید بر معرفی طرح ها، توسط نهادهای حمایتی به بانک های عامل بیان کرد: تسهیلات کارفرمایی بیشتر از مبلغ بیست میلیارد ریال نیازمند تاییدیه کمیته استانی است.

وی گفت: به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی از روشهای مختلف از جمله افزایش سرمایه گذاری، ارتقای بهره وری، تکمیل طرح های تولیدی راکد، بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی، استفاده از ظرفیتهای خالی بنگاه های تولیدی، کمک به اشتغالهای حاصل از ایجاد کسب و کارهای خرد خانگی و کارگاه های خرد و کوچک با اولویت مناطق محروم و روستایی و مطالعات منظومه های روستایی و تکمیل زنجیره ارزش تولید، منابع مالی موضوع این تبصره با تاکید بر یکپارچه سازی حمایت های دولت و بسط عدالت سرزمینی در راستای رشد و پیشرفت استانهای کشور و سند راهبرد ملی پیشرفت صنعتی با اولویت طرح های تولیدی مبتنی بر دانش بنیان و پیشران، تامین و اختصاص می یابد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=33289

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.