• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3
وزیر راه و شهرسازی:

بزرگراه شمالی کرج بهار سال آینده افتتاح می شود

  • کد خبر : 33324
  • 26 مهر 1403 - 12:49
بزرگراه شمالی کرج بهار سال آینده افتتاح می شود
وزیرراه و شهرسازی گفت: حتماً بهار سال آینده تردد بر روی پل آزادراه شهید سلیمانی کرج(بزرگراه شمالی کرج) انجام می پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، فرزانه صادق‌، وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه درحاشیه بازدید از پروژه آزاد راه شهید سلیمانی و پل های این آزاد راه اظهار کرد: پروژه ملی و اثرات بین المللی که پروژه آزاد راه شهید سلیمانی دارد، با تعامل بین شهرداری و دولت درحال انجام است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از پروژه های نیمه تمام، نا تمام یا شروع نشده وجود دارد که در توسعه کشور موثر است، بنابراین باید با حمایت های بخش خصوصی و شهرداری ها این پروژه ها آغاز شود یا به اتمام برسد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اقدامات موثری که در پروژه آزادراه شهید سلیمانی شاهد بودیم، مردم حلاوت آن را خواهند چشید، به همین منظور از شهرداری و استاندار البرز به جهت تعاملی که پیش آمده و اتفاق بزرگی که رقم خورده است، قدردانی می کنم.

صادق اضافه کرد: بر همین اساس قطعاً پس از اتمام و بهره برداری از این پروژه، این نوع تعامل الگویی برای تعاملات بعدی در کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه خوشحالم در روی پلی قدم می زنم که دانش مهندسی آن را مهندسین غیور کشور به بهترین نحو ممکن پیاده می کنند، گفت: در کشوری که مورد تحریم های ظالمانه بسیاری قرار گرفته است، مهندسین با غیرت و با رشادت جدیدترین تکنولوژی ها را رقم می زنند.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: پل پروژه آزاد راه شهید سلیمانی اولین پلی است که در کشور و بعضاً خاورمیانه طول عرشه و سیستم کابلی آن منحصر به فرد است و حدود ۱۹ کیلومتر است که ۲۰ پل بر روی آن ایجاد شده است.

صادق اظهار امیدواری کرد: با توضیحات داده شده حتماً بهار سال آینده تردد روی این پل انجام می پذیرد و حلاوت آن را نه تنها مردم تهران و کرج، بلکه اقصی نقاط کشور به دلیل استراتژیک و کاربردی بودن، خواهند چشید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=33324

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.