• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
0
مسئول ستاد قرارگاه جهاد تبیین کشور:

یهود پشت پرده تمام بلاهای دنیاست

  • کد خبر : 33380
  • 28 مهر 1403 - 13:16
یهود پشت پرده تمام بلاهای دنیاست
مسئول ستاد قرارگاه جهاد تبیین کشور گفت: اگر بتوانیم ماهیت یهود را به دنیا معرفی کنیم و مردم متوجه شوند که همه بلاها زیر سایه یهود و صهیونیسم بین الملل است، خودشان قیام و تکلیف جبهه باطل را مشخص می کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، عظیم ابراهیم پور، مسئول ستاد قرارگاه جهاد تبیین کشور در دومین نشست اهالی رسانه با عنوان راه نصرالله که امروز در سالن گفت وگوی میلاد کرج به همت سازمان بسیج رسانه استان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج هنرمندان و حوزه هنری استان البرز با حضور مدیران و جمعی از خبرنگاران و هنرمندان استان برگزار شد در خصوص ماهیت دشمنی دشمن گفت: رهبر معظم‌ انقلاب در بخشی از سخنان خود می فرمایند که موضوع فلسطین، کلید رمزآلود فرج است.

وی با بیان اینکه کلید، در را باز می کند و زمانی که در باز شد مسیر فرج باز می شود، فلسطین را همان کلید عنوان و در خصوص فلسفه بیان این مطلب توسط رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: در نیمه دولت آقای احمدی نژاد موضوع بیداری اسلامی مطرح شد و مردم در یمن، تونس، مصر و … قیام کردند و رهبر انقلاب این حرکات را بیداری اسلامی تعبیر کردند و فرمودند که امتداد بیداری اسلامی در اروپا و آمریکا خواهد بود.

مسئول ستاد قرارگاه جهاد تبیین کشور ادامه داد: عده ای از تحلیلگران معروف سیاسی و بین المللی این پیش بینی رهبر را نادرست خواندند و بر این عقیده بودند که اثر و نشانه ای برای تحول در این بیانات نیست. اما پنج ماه از این موضوع نگدشته بود که جنبش وال استریت به راه افتاد و تقریباً در کشورهای اروپا و آمریکا مردم شروع به راهپیمایی علیه نظام سرمایه داری کردند که شعار آن یک + ۹۹ بود.

ابراهیم پور افزود: در شعار یک + ۹۹ کل سرمایه دنیا در دست یک درصد جامعه است و ۹۹ درصد برده، رعیت و کارمند هستند. مردم اروپا و آمریکا نظام سرمایه داری را به درستی تشخیص داده بودند اما رهبر به این نگاه آنها جهت داد. رهبر معطم انقلاب فرمودند که اگر مردم اروپا و آمریکا می دانستند که هر بلایی به سرشان می آید زیر سر شبکه اختاپوسی صهیونیسم بین الملل است، جهنم وحشتناکی برای آنها فراهم می کردند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب خط را به ما نشان دادند و فرمودند که به گوش مردم اروپا و آمریکا برسانید که منطور از بلاهایی که به خاطر آنها قیام کردند، اصل سرمایه داری نیست، پشت پرده این نظام سرمایه داری، شبکه اختاپوسی صهیونیسم است پس ریشه را بزنید‌ گفت: از این بیان راهبردی رهبر فرزانه انقلاب در می یابیم که اگر بتوانیم ماهیت یهود را به دنیا معرفی کنیم و مردم متوجه شوند که همه بلاها زیر سایه یهود و صهیونیسم بین الملل است، خودشان قیام و تکلیف جبهه باطل را مشخص می کنند.

مسئول ستاد قرارگاه جهاد تبیین کشور تاکید کرد: یهود به دنبال این است که به هیچ وجه ماهیتش رو نشود، اما با جنایاتی که در غزه انجام‌می دهد بخشی از ماهیت رژیم صهیونیستی مشخص شد و مردم امریکا و اروپا اقدام به راهپیمایی اعتراض آمیز کردند، بنابراین معرفی ماهیت یهود یک رسالت سنگین و فرصتی برای مبلغین است تا هر چه فرصت دارند در مسیر تنفر و انزجار و نیز شناخت مردم از یهود تلاش کنند.

ابراهیم پور بیان کرد: امروز موضوع غزه و لبنان، شهادت سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه، یحیی سنوار، سردار سلیمانی و ‌‌.‌.. فرصت را برای آشکار شدن ماهیت یهود فراهم‌ می‌کند و زمانی که این ماهیت به درستی معرفی شود، مردم می دانند پشت پرده بازی ها، انیمیشن ها و فیلم های سینمایی و پورن، صهیونیسم است. باید دست یهود را رو کرد تا مردم بدانند چه بر سرشان آمده و دشمن‌چه تقشه هایی دارد.

وی با اشاره به تشکیل جبهه حق و باطل از بدو خلقت خاطرنشان کرد: تمام پیامبران‌ ما بلا استثنا در مقابل خود، جبهه باطل را داشته اند، اما بیشترین آیات قرآن در این خصوص مربوط به دوره حضرت موسی است. آن حضرت یک دشمن بیرونی داشت که مثلث زر و زور و تزویر بود. زر آن دوران، قارون، زور در قالب فرعون و تزویر هامان بود که حضرت موسی را شکست داد. اما از ملت خودش ضربه خورد که همان بنی اسرائیل و قوم یهود بودند و نسل آنها امتداد فرزندان یهودا، برادران حضرت یوسف بود که جبهه باطل درون اسرائیل شدند.

مسئول ستاد قرارگاه جهاد تبیین کشور ادامه داد: شاکله عملیاتی یهود از زمان حضرت موسی جدی شد و در همان زمان فرا گرفت که اگر می خواهد در دنیا قدرتی داشته باشد، باید مثلث زر و زور و تزویر را تشکیل دهد، این موضوع تا کنون هم ادامه دارد و زر و زور امروز یهود، آمریکاست و هر کس بخواهد رئیس جمهور این کشور شود باید تعهد دهد که یهود را پشتیبانی کند. پشت پرده تمام ۴۵۰ شبکه رسانه ای بزرگ یهود، صهیونیسم است و ماموریت دارد دنیا را در اغوا و ابهام‌ نگهدارد تا مردم سرگرم باشند تا آنها دنیا را تسخیر کنند‌.

ابراهیم‌پور با بیان اینکه ضلع زر صهیونیسم، جریان یهود است، تاکید کرد: ۱۳ خاندان بزرگ یهود در دنیا که اجازه نمی دهند شناسایی شوند، ثروت های کثیف دنیا در جیب آنهاست و برای به دست آوردن آنها اقدام به انواع قاچاق مواد مخدر، کالا، زنان و دختران، اعضای بدن و … می کنند. قدرت میان زر و زور و تزویر است اما جریان زر حرف آخر را می زند، زیرا جریان یهود به دنبال تسخیر دنیا و سیطره بر آن است اما اندوه بزرگی در وجود خود دارد.

به گفته وی، قرن هاست جریان یهود و صهیونیست، نمی تواند نفس عمیق بکشد زیرا در تورات یهودی ها آمده است که قبل از ظهور منجی عالم بشریت، یک دولت‌ مستقر تشکیل می شود که عمر آن به اندازه عمر آن به اندازه عمر معمولی یک انسان و حدود ۷۰ سال است و امروز عمر اسرائیل از ۷۷ سال گذشته و این موضوع نشان می دهد عمر اسرائیل رو به پایان است و بر اساس متن های تورات، دولت مذکور در دوران‌ پایانی عمر خود با هفت دشمن در هفت‌منطقه به صورت همزمان می جنگد. نتانیاهو نیز در صحبت های اخیر خود اذعان کرده که در هفت نقطه در حال جنگ است.

مسئول ستاد قرارگاه جهاد تبیین کشور افزود: در تورات همچنین آمده است که قومی که این دولت را نابود خواهد کرد، پرشین ها (ایرانی ها) هستند که کمانگیران معروف دارند به دلیل باور قوم یهود به مطالب ذکر شده در کتاب تورات، این قوم سالهاست سعی در کشتار دسته جمعی ایرانیان با هدف نابودی کل ایران و محو شدن ایرانی ها دارند، اما به عظمت اسلام، انقلاب، شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم، فاطمیون، هسته ای، عملیاتهای طوفان الاقصی و وعده صادق، … و در راس همه آنها ائمه اطهار (ع)، روز به روز بر ابهت شیعه در دنیا افزوده می شود و دنیا را بهت زده کرده است.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=33380

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.