• امروز : جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 25 October - 2024
0
رئیس اتاق بازرگانی استان البرز:

مشورت با پیشکسوتان حوزه اقتصادی راهکار رفع موانع است

  • کد خبر : 33682
  • 03 آبان 1403 - 9:41
مشورت با پیشکسوتان حوزه اقتصادی راهکار رفع موانع است
رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: پیشکسوتان اقتصادی مشعل تولید و صنعت را روشن و آن را به نسل جوان و آینده‌ساز کشور منتقل کرده‌اند و در این مسیر، مشورت با آنها راهکارهای پیشرفت و نیز رفع موانع را به نسل جوان نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، در راستای بزرگداشت فخرآوران اقتصادی استان البرز، طی مراسمی با حضور رئیس و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان از رضا رضایی، پدر صنعت قطعه‌سازی خودرو در ایران، کارآفرین و پیشکسوت اقتصادی به پاس یک عمر تلاش صادقانه و مؤثر در حوزه تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این عرصه تجلیل به عمل آمد.

پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی استان البرز در این مراسم، تجلیل از پیشکسوتان، کارآفرینان و فخرآوران عرصه اقتصادی در استان را بخشی از برنامه‌های ویژه هیات نمایندگان دوره چهارم پارلمان بخش خصوصی دانست و افزود: تقدیر از نام‌آورانی که در توسعه اقتصادی استان نقش مهمی ایفا کرده‌اند، انگیزه‌ای برای نسل‌های جدید کارآفرینان و فعالان اقتصادی است.

وی با بیان اینکه چنین اقداماتی به معرفی الگوهای موفق در عرصه کارآفرینی و اقتصاد کشور کمک می‌کند، ادامه داد: احترام به پیشکسوتان اقتصادی و ارج نهادن به خدمات آنها می‌تواند به تقویت روحیه همکاری و رقابت سالم در حوزه تولید و صنعت کشور منجر شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز اذعان کرد: پیشکسوتان اقتصادی مشعل تولید و صنعت را روشن و آن را به نسل جوان و آینده‌ساز کشور منتقل کرده‌اند و در این مسیر، حضور، راهنمایی و مشورت با این فخرآوران حوزه اقتصادی، راهکارهای پیشرفت و همچنین رفع موانع را به نسل جوان نشان می‌دهد.

سرمایه گذاری ۵۶ میلیون دلاری در حوزه نوآوری تولید قطعات خودرو

رضا رضایی، رئیس خانه صمت استان البرز، کارآفرین و پیشکسوت اقتصادی استان نیز در این مراسم علیرغم شرایط تحریمی و مشکلات بانکی و ارزی در زمینه مراودات بین‌المللی، طی سه سال اخیر سرمایه‌گذاری ۵۶ میلیون دلاری در حوزه نوآوری و تکنولوژی جدید در فعالیت‌های مرتبط با تولید قطعات خودرو داشته‌ایم که نتیجه آن ورود پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات خارجی در این زمینه است.

وی ادامه داد: در تعامل با اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان حامی بخش خصوصی و پل ارتباطی میان فعالان این عرصه با دولت، در راستای پیشبرد اقدامات حمایتی از مجموعه‌های تولیدی به ویژه بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط تلاش می‌کنیم.

رضایی بیان کرد: اگر فعالان بخش خصوصی با همکاری و همراهی یکدیگر بتوانند در بهره‌برداری و اجرایی شدن ۷۰‌ درصد اختیارات قانونی خود به اتاق بازرگانی کمک کنند، منجر به بهبود شرایط قوانین و مقررات و اثربخشی آن در تغییر قوانین بیمه‌ای، گمرکی، بانکی و ارزی در فعالیت‌های اقتصادی می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=33682

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.