به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سیدرضا غفاریان، مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از برگزاری گسترده دورههای آموزشی طی سهماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: به منظور ارتقای سطح دانش، آگاهی و مهارتهای تخصصی و عمومی همکاران و در راستای تحقق اهداف توسعهای و بهبود مستمر کیفیت خدماترسانی، در این بازه زمانی مجموعا ۱۰ هزار و ۷۰۸ نفرساعت آموزش در این شرکت برگزار شده است.
وی از آموزش به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه سازمانی و بهبود بهرهوری یاد کرد و ادامه داد: این برنامههای آموزشی که به دو شیوه حضوری و آنلاین در قالب ۶۳۴ دوره آموزشی و در مجموع ۳۵۷ ساعت اجرا شده، امکان حضور و مشارکت حداکثری کارکنان در بخشهای مختلف را فراهم کرده و موضوعاتی چون تخصصهای فنی مرتبط با صنعت گاز، ایمنی، فناوریهای نوین، مهارتهای مدیریتی و توسعه فردی را شامل شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه استفاده از مدرسان مجرب و بهکارگیری روشهای نوین آموزشی، نقشی کلیدی در اثربخشی این برنامهها داشته است، مطرح کرد: ما معتقدیم سرمایهگذاری در حوزه آموزش، نه تنها موجب افزایش توانمندی های فردی کارکنان میشود بلکه مستقیماً کیفیت خدماترسانی به مشترکان را ارتقاء داده افزایش رضایتمندی آنها را در پی خواهد داشت.
غفاریان ضمن قدردانی از تلاشهای واحد آموزش و مشارکت فعال همکاران، گفت: تداوم و گسترش آموزشها، متناسب با نیازهای تخصصی و همگام با تحولات روز صنعت گاز، نهتنها یک برنامه مقطعی، بلکه یک رویکرد راهبردی است؛ رویکردی که با هدف ارتقای سطح دانش، افزایش بهرهوری و تقویت توانمندیهای نیروی انسانی دنبال میشود تا شرکت بتواند در مسیر توسعه پایدار و پاسخگویی به نیازهای روبهافزایش صنعت، همواره پیشگام باقی بماند.
خبرنگار: صدیقه صباغیان
انتهای پیام/










